Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Έλληνας σκηνοθέτης άλλαξε το επίθετο του λόγω ρατσισμού

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

O Αλεξάντερ Πέϊν, διάσημος σκηνοθέτης, ισχυρίζεται πως τα μέλη της οικογένειας του, αναγκάστηκαν να αλλάξουν το επίθετο τους από Παππαδόπουλος, εξαιτίας του ρατσισμού κατά των Ελλήνων.

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του ταινίας "Nebraska" στον Καναδά ο διάσημος, σκηνοθέτης μίλησε στην εκπομπή του καναδικού τηλεοπτικού σταθμού CBS «George Stroumboulopoulos Tonight» που παρουσιάζει ο ελληνικής καταγωγής Τζορτζ Στρουμπουλόπουλος. "Λέγομαι Παπαδόπουλος. Είμαι ένας Έλληνας από την Ομάχα. Ο παππούς μου ήρθε στην Ομάχα το 1912-1913 με το όνομα Παπαδόπουλος... Γίνονταν τότε διαδηλώσεις κατά των Ελλήνων και το 1915 ο παππούς μου άλλαξε το επώνυμό του. Δεν το έκανε "Πάπας", όπως πολλοί Έλληνες, αλλά το αμερικανοποίησε πλήρως... Οι παλιοί δεν θέλουν να μιλούν για αυτά», είπε χαρακτηριστικά. Αργότερα μιλώντας για την καινούργια του ταινία μίλησε για την θέση του σκηνοθέτη που κάνει συμμετοχική παρατήρηση. "Είμαι Έλληνας, είμαι Αμερικάνος, είμαι γήινος αλλά ταυτόχρονα παρατηρώ και συμμετέχω σε αυτό που συμβαίνει".

Δείτε το βίντεο




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.