Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

«Ντόπινγκ υπάρχει από την αρχαία Ελλάδα...»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα προσπαθεί ο Λανς Άρμστρονγκ.

Ο Λανς Άρμστρονγκ Αμερικανός ποδηλάτης, που έχασε τους τίτλους και τις διακρίσεις του μετά την ομολογία πως έκανε χρήση απαγορευμένων ουσιών επί σειρά ετών, δεν δίστασε να ισχυριστεί πως ντόπινγκ υπήρχε από αρχαιοτάτων χρόνων, ενώ μίλησε για άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά στην αντιμετώπιση που είχαν οι παραβάτες του κώδικα ντόπινγκ από τις αρμόδιες αρχές.



«Βοηθήματα για τη βελτίωση της απόδοσης των αθλητών υπήρχαν από την αρχαία Ελλάδα και πάντα θα υπάρχει αυτό στον αθλητισμό. Η WADA έχει πολύ δύσκολο έργο λόγω της εξέλιξης της επιστήμης», δήλωσε σε συνέντευξή του στο BBC ο Τεξανός αθλητής.

«Το παράπονό μου είναι πως ενώ άλλοι πήραν συγχωροχάρτι, άλλοι, όπως εγώ δεχτήκαμε θανατική ποινή. Να δεχτώ μία τέτοια ποινή, αν όλοι με ανάλογα παραπτώματα δεχτούν. Αλλά κι αν όλοι έχουν συγχωροχάρτι, τότε κι εγώ να έχω συγχωροχάρτι», πρόσθεσε.

Παράλληλα, αποκάλυψε πως αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες και κινδυνεύει να χάσει την περιουσία του. «Είναι δύσκολα, πραγματικά δύσκολα. Πλήρωσα ακριβά ό,τι συνέβη με τη θέση μου μέσα στο άθλημα. Υπήρχαν συνέπειες για το όνομά μου, αλλά και οικονομικές γιατί οι μηνύσεις έρχονταν η μία μετά την άλλη. Είχα πολλές απώλειες σε προσωπικό επίπεδο, έχασα μεγάλο μέρος της περιουσίας μου, ενώ άλλοι κερδοσκόπησαν πάνω σε αυτή την ιστορία».

Ερωτηθείς αν μετάνιωσε που έδωσε τη συνέντευξη στην Όπρα Γουίνφρεϊ, όπου ομολόγησε τα πάντα: «Θα έπρεπε να απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις ούτως ή άλλως».

Τέλος, για το αν οι αποκαλύψεις που έγιναν τελικά βοήθησαν το άθλημα της ποδηλασίας ή όχι, είπε: «Δεν πιστεύω πως το άθλημά μας βοηθήθηκε ξεθάβοντας υποθέσεις τόσων ετών. Κάτι τέτοιο δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Κι αν πάμε πίσω σε υποθέσεις 15 ετών, γιατί να μην πάμε και σε άλλες 30 χρόνια πίσω».


Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.