Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Έχασαν το σπίτι τους για 1700 ευρώ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ζευγάρι ανέργων στην Ξάνθη έχασε την πρώτη κατοικία του, λόγω χρέους στα κοινόχρηστα που έφτασε τα 1700 ευρώ, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ, η ιστοσελίδα thrakitoday.com

Η οικογένεια που έχει δύο μικρά παιδιά είδε το σπίτι της να βγαίνει στον πλειστηριασμό, όπου και πλειοδοτήθηκε για 60.000 ευρώ, παρ' όλο που οι ίδιοι όπως υποστηρίζουν το διαμέρισμα έχει αντικειμενική αξία 140.000 ευρώ.



Το ζευγάρι προσπάθησε να σώσει το σπίτι του, μαζεύοντας 5.000 ευρώ όμως όταν κατάφερε να τα μαζέψει το σπίτι είχε ήδη πουληθεί. «Ήρθε ο Δικαστικός Επιμελητής και μας πέταξαν έξω σαν γατιά, στον δρόμο και τα παιδιά ήταν μαζί μου μέχρι τις 11.00 το βράδυ στον δρόμο και μάλιστα νηστικά. Χρωστούσα και 1.500 ευρώ στο ρεύμα αλλά πήγα και έκανα διακανονισμό και οι άνθρωποι εκεί κατάλαβαν. Εδώ δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν; Είμαι άνεργη και πηγαίνω και καθαρίζω για να βγάλω 10 και 15 ευρώ. Με τι να πληρώσω το ρεύμα μου και με τι το νερό μου; Μας διώχνουν να φύγουμε από την Ελλάδα, δεν έχουν μέλλον τα παιδιά μου. Πρέπει ο κόσμος να σκεφτεί, σήμερα είναι το δικό μου σπίτι αύριο μπορεί να είναι κάποιου άλλου» είπε η γυναίκα που έχασε το σπίτι της.



Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.