Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Έγινε bodybuilder στα 40 της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Με μύες και… αυτοπεποίθηση η Rachel Turner- Δείτε τις φωτογραφίες.

Βλέποντάς τη σήμερα, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πως η Rachel Turner ήταν κάποτε «αφράτη» και με προβλήματα αυτοπεποίθησης. Ωστόσο η 42χρονη, μητέρα τριών παιδιών από το Southend-on-Sea της Βρετανίας μεταμόρφωσε μέσα σε δύο χρόνια το σώμα αλλά και την εικόνα που είχε για τον εαυτό της, αρχίζοντας bodybuilding.

Ορόσημο ήταν για τη Rachel η ηλικία των 40, όταν συνειδητοποίησε πως ο υποθυρεοειδισμός της, η κακή διατροφή και η μητρότητα της πρόσθεσαν πολλά κιλά.

«Μου ήταν δύσκολο να ελέγξω το βάρος μου και δεν ακολουθούσα ακριβώς υγιεινή διατροφή, για να είμαι ειλικρινής. Παράτησα τη δουλειά μου κι έγινα full time μαμά κι έτρωγα πολύ. Έτρωγα σοκολάτες όση ώρα μαγείρευα το φαγητό για την οικογένειά μου, έτρωγα ολόκληρα πακέτα μπισκότα βλέποντας τηλεόραση στη διάρκεια της ημέρας κι έπινα αμέτρητους cappuccino. Πάντα είχα κι επιδόρπιο μετά το φαγητό, ήμουν εκτός ελέγχου», δήλωσε στη Daily Mail.

Όσο το βάρος της αυξανόταν, αντιστρόφως ανάλογη ήταν η πορεία της αυτοπεποίθησής της και της σχέσης της με τον σύζυγό της.

«Όσο έπαιρνα κιλά, τόσο δεν ενδιαφερόμουν πια για τον εαυτό μου, τα ρούχα μου και τα κιλά μου όλο μεγάλωναν. Έπειθα τον εαυτό μου πως ήμουν παχουλή κι ευτυχισμένη. Μια μέρα με είδα προσεκτικά σε ένα δοκιμαστήριο και σοκαρίστηκα. Είχα κυτταρίτιδα μέχρι και στα μπράτσα μου. Ήμουν τόσο απασχολημένη να κρύβω το σώμα μου που δεν έβλεπα καν τι ακριβώς έκρυβα. Η εικόνα μου για το σώμα μου επηρέαζε τα πάντα, η σχέση μου με τον άνδρα μου δεν ήταν καλή. Δεν ήθελα ούτε καν να με βλέπει, πόσο μάλλον να με αγγίζει. Έπεφτα στο κρεβάτι ντυμένη από την κορφή ως τα νύχια», αφηγείται.

Πριν κάνει παιδιά, η Rachel παρέδιδε μαθήματα αερόβιας γυμναστικής, είχε κάνει σπουδές στη διατροφή και απολάμβανε την άσκηση. Έτσι, ήταν πραγματικά δυστυχής με την αύξηση του βάρους της και την κακή φυσική της κατάσταση.

«Τα είχα με όλους, ήμουν θυμωμένη που έφτασα σε αυτή την κατάσταση», είπε.

Και τότε, στα 40α γενέθλιά της, αποφάσισε πως είχε έρθει η ώρα να τα αλλάξει όλα.

«Πολλοί λένε πως η ζωή αρχίζει στα σαράντα αλλά εγώ ένιωθα η ζωή μου να φθίνει, όχι να αρχίζει. Αποφάσισα πως κάτι έπρεπε να κάνω και μάλιστα γρήγορα», τόνισε. Στράφηκε στην πιο υγιεινή διατροφή, σταμάτησε να τρώει γλυκά και λιπαρά φαγητά και αντικατέστησε τον cappuccino με σκέτο καφέ. Άρχισε γυμναστήριο και τρέξιμο.

Το βάρος της άρχισε να πέφτει κι εκείνη ήταν χαρούμενη με την αλλαγή στο σώμα της.

Την αλλαγή πρόσεξε φυσικά και ο σύζυγός της που της πρότεινε να τρέξει μαραθώνιο. Αλλά εκείνη το απέρριψε επειδή, όπως είπε, ο καθένας τρέχει μαραθώνιο.

«Ήθελα να κάνω κάτι ασυνήθιστο», πρόσθεσε.

Κι έτσι έγινε επαγγελματίας bodybuilder, κερδίζοντας τίτλους για το σώμα της και με στόχο να περάσει στο διαγωνισμό της Miss Universe.

Στιγμή- κλειδί στην αλλαγή αυτή ήταν όταν είδε στην τηλεόραση τη Jodie Marsh, πρώην μοντέλο που έγινε επίσης bodybuilder.

Η Rachel επικοινώνησε με τον προπονητή της Jodie κι εκείνος της έδωσε ένα πρόγραμμα άσκησης και διατροφής.
«Τον έβλεπα μία φορά την εβδομάδα και μου έδινε πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής αλλά και συμπληρώματα όπως πρωτεϊνούχα ποτά, γλουταμίνη, κρεατίνη και άλλα», λέει.

Ακολουθώντας το πρόγραμμά του, η Rachel έχασε λίπος και «έβαλε» μυϊκό ιστό και ήταν έτοιμη για τον πρώτο της διαγωνισμό bodybuilding.

Ήταν μία πορεία χωρίς γυρισμό.

Το σώμα που έκρυβε σε φαρδιά ρούχα δύο χρόνια πριν είναι σήμερα αυτό που την κάνει περήφανη.

«Μου αρέσει να επιδεικνύω το σώμα μου. Δεν φοράω ολόσωμο μαγιό αλλά μπικίνι, όσο μικρότερο τόσο το καλύτερο», κατέληξε.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.