Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Η Νιτσιάκος ΑΒΕΕ μειώνει τις τιμές

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Στη μείωση των τιμών από 15% έως 20% σε όλα τα τυποποιημένα προϊόντα κοτόπουλου, που διατίθενται από τις μεγάλες αλυσίδες super market, προχωρά από τα μέσα Σεπτεμβρίου η Νιτσιάκος ΑΒΕΕ.

Στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλει στη μείωση των τιμών και να σταθεί κοντά στον Έλληνα καταναλωτή. Η ηπειρώτικη βιομηχανία τροφίμων χαράσσει την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει τους επόμενους μήνες με επίκεντρο τον καταναλωτή.

Μάλιστα, όπως επισημαίνει η εμπορική διευθύντρια της εταιρείας Μαριλένα Νιτσιάκου, «με δεδομένο ότι η χώρα μας βρίσκεται για έκτη χρονιά σε ύφεση και όλοι σχεδόν οι πολίτες έχουν υποστεί σημαντικές περικοπές στα εισοδήματά τους, θεωρούμε ότι είναι υποχρέωσή μας απέναντι στους χιλιάδες των καταναλωτών που εμπιστεύονται καθημερινά τα προϊόντα μας να τους δώσουμε τη δυνατότητα να τα αγοράζουν σε ακόμη πιο συμφέρουσες τιμές».

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι για πρώτη φορά εταιρεία του συγκεκριμένου χώρου προβαίνει σε μια τέτοιου μεγέθους προωθητική ενέργεια, η οποία μάλιστα θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Η εταιρεία Νιτσιάκος δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων από κοτόπουλο, γαλοπούλα και κουνέλι. Τα θεμέλια της επιχείρησης έβαλε πριν από περίπου 40 χρόνια ο ιδρυτής της, Θεόδωρος Νιτσιάκος, ο οποίος βρίσκεται ακόμη στην πρώτη γραμμή της επιχειρηματικής στρατηγικής που χαράσσει από κοινού η οικογένειά του. Στόχος της οικογένειας Νιτσιάκου είναι η συνεχής ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της μέσα από παραγωγικές επενδύσεις και χτίσιμο στενών συνεργασιών με πελάτες και προμηθευτές, με στόχο να εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στον χώρο των τροφίμων.

Η φιλοσοφία της εταιρείας επικεντρώνεται επίσης στο να παρέχει στον Έλληνα καταναλωτή ανώτερα ποιοτικά προϊόντα κοτόπουλου, φροντίζοντας για τη συνεχή βελτίωση, ώστε να παραμένει στις πρώτες γραμμές καινοτομίας με τον αδιάκοπο εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και την ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως επιτάσσουν οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.