Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Η ζωή της «ανθρώπινης Barbie»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η ιστορία της 22χρονης με τα 55 εκατοστά μέση.

Η 22χρονη φοιτήτρια από το Πανεπιστήμιο του Sheffield, Hannah Gregory, έχει μια μικροσκοπική μέση μόλις 55 εκατοστά. Η ίδια απολαμβάνει να την αποκαλούν Barbie και μάλιστα ασχολείται καθημερινά με την εμφάνισή της για να μοιάζει όσο τον δυνατόν περισσότερο με την κούκλα. Ξοδεύει περίπου 90 λεπτά την ημέρα για να φτιάξει τα μαλλιά, το ντύσιμο και το μακιγιάζ της. Φοράει ειδικούς φακούς επαφής για να φαίνονται μεγαλύτερα τα μάτια της και βλεφαρίδες, ενώ προτιμά το ροζ ντύσιμο. Όλα ξεκίνησαν όταν στο Πανεπιστήμιο κάποιοι συμφοιτητές της, της έλεγαν ότι μοιάζει με την κούκλα Barbie και εκείνη άρχισε να το καλλιεργεί περισσότερο.

«Μου αρέσει να φοράω κοντές φούστες και ροζ φορέματα, οτιδήποτε φαίνεται χαριτωμένο και τα πράγματα που μια πριγκίπισσα Barbie θα φορούσε. Φοράω τακούνια όλη την ώρα», λέει η ίδια, αλλά όπως αναφέρει ότι μπορεί η εμφάνιση της να την βοήθησε την να έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, αλλά δεν την βοήθησε να βρει έναν φίλο. «Μεγαλώνοντας, ήμουν οδυνηρά ντροπαλή για την εμφάνισή μου. Νόμιζα ότι ήμουν άσχημη και ψηλόλιγνη», ανέφερε.

Ωστόσο, πλέον νομίζει ότι οι άνδρες ενδιαφέρονται μόνο για την εξωτερική της εμφάνιση και όχι για την προσώπικότητά της. «Συχνά, ξετρελαίνονται με την εμφάνισή μου και να μου λένε πόσο τους αρέσει. Αλλά δεν ξέρουν καν ποια είμαι εσωτερικά. Με βλέπουν μόνο σαν κούκλα», αποκαλύπτει. Όπως λέει μάλιστα δεν είναι μόνο ότι τους αρέσει η εμφάνισή της, αλλά την σταματούν ακόμη και στο δρόμο για να της ζητήσουν να βγάλουν μια selfie μαζί της. Άλλοι πάλι κάνουν αγενή σχόλια όταν την βλέπουν και γελούν κάνοντας την ίδια και την οικογένειά της να νιώθουν άβολα.

Πέρυσι η Hannah έφτιαξε έναν λογαριασμό στο Instagram και ανεβάζει τις «κουκλίστικες» φωτογραφίες της έχοντας πλέον πάνω από 18.000 followers. Ωστόσο αυτό που θέλει να βρει η ίδια είναι ένα αγόρι όπως λέει που δεν θα ενδιαφέρεται μόνο για την εξωτερική της εμφάνισή της και την ομοιότητά της με τις κούκλες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.