Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Η απόλυτη μεταμόρφωση: Από 107 κιλά έφτασε να θυμίζει… top model

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η ιστορία της νεαρής Ρωσίδας που έχασε 55 κιλά.

Την ιστορία της νεαρής Tanya Rybakova από την Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, δημοσιεύει η βρετανική Sun. Η κοπέλα η οποία ζύγισε 107 κιλά αποφάσισε να χάσει βάρος, μετά από χρόνια σχολικού εκφοβισμού, και πλέον στα 25 της -μέσα σε 3,5 χρόνια- έχασε 55 κιλά. Σήμερα, γυρνάει τον κόσμο βοηθώντας τους άλλους να γίνουν πιο υγιείς.

Από τα πολλά παραπανίσια κιλά... στη μελαχρινή ομορφιά, η Tania έγινε ο πρώτος άνθρωπος στη Ρωσία που κυκλοφόρησε ένα βίντεο απώλειας βάρους στο YouTube και έχει σχεδόν 300.000 συνδρομητές στο κανάλι της. Έχει, επίσης, εκατοντάδες χιλιάδες θαυμαστές που την ακολουθούν στο Instagram στο οποίο δημοσιεύει και τις φωτογραφίες της από το νέο τρόπο ζωής που ακολουθεί. Ακόμη και όσοι την κορόιδευαν στο σχολείο, τώρα την αποκαλούν όμορφη.

Η ίδια αποκάλυψε: «Είναι η δική μου ιστορία Σταχτοπούτας. Τα παιδιά ήταν σκληρά, δεν ήμουν κοινωνική, δεν είχα φίλους και περνούσα πολύ χρόνο απλά διαβάζοντας. Ήταν τόσο άσχημα που γυρνούσα στο σπίτι από το σχολείο, έκλαιγα και δεν ήθελα να ξαναπάω. Το να είμαι υπέρβαρη, μού στέρησε την εμπιστοσύνη που είχα στον εαυτό μου. Τώρα είναι ωραίο να βλέπω τον εαυτό μου στην τηλεόραση και συχνά δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτή είναι η ζωή μου».

Η ίδια λέει επίσης ότι έχει συγχωρέσει όσους την κορόιδευαν και της έκαναν τη ζωή άσχημη. Την απόφαση να χάσει κιλά την πήρε μετά από ένα πολύ άσχημο βράδυ, το οποίο περιγράφει ως το χειρότερο της ζωής της. «Ήμουν μόνος και έκλαιγα, ακόμη και οι φίλοι μου δεν μου μιλούσαν, και γι' αυτό αποφάσισα να χάσω το βάρος μου. Τώρα, αυτοί οι άνθρωποι από το σχολείο έχουν φτάσει στο σημείο να μου λένε ότι είμαι όμορφη», αποκαλύπτει και αναφέρει επίσης ότι τα κιλά ήταν και αποτέλεσμα μιας κακής διατροφής που έκανε από παιδί επειδή ζούσε σε μια φτωχή οικογένεια και δεν είχαν λεφτά να πάρουν ποιοτικά τρόφιμα. Άρχισε να αποκτά αναπνευστικά προβλήματα και μετά από μια σειρά δίαιτες αποφάσισε να πάει σε διατροφολόγο για να την βοηθήσει.

Τώρα η νεαρή Tania που μοιάζει με top model, «τρέχει» έναν online οδηγό εκγύμνασης που ελπίζει να μεταφράσει στα Αγγλικά για να βοηθήσει τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. «Μπορείτε να αλλάξετε τη ζωή σας, αν πιστεύετε στον εαυτό σας» είναι το μότο της…










Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.