Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Τίτλοι τέλους στην σπουδαία καριέρα του Γκεμπρεσελασιέ!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

O Χαϊλέ Γκεμπρεσελασιέ επέλεξε να κλείσει την απίστευτη καριέρα του στην χώρα του και τον σημαντικότερο αφρικανικό αγώνα, τον «15th Great Ethiopian Run». Εάν δεν αλλάξει ξανά γνώμη...



Έχοντας συμπληρώσει 28 χρόνια στους στίβους, ο Αιθίοπας με τα δύο χρυσά ολυμπιακά μετάλλια στα 10.000μ. και τα οκτώ σε παγκόσμια πρωταθλήματα έριξε την αυλαία μίας ανεπανάληπτης αθλητικής καριέρας.

Περισσότεροι από 40.000 συμμετέχοντες που φορούσαν πράσινη φανέλα με το σύνθημα «Τρέχουμε για τον πλανήτη» βρέθηκαν στην Αντίς Αντάμπα. Ο θρυλικός Γκεμπρεσελασιέ στην εκκίνηση ήταν περιτριγυρισμένος από την αφρόκρεμα του αθλητισμού της Αιθιοπίας όπως οι Τιρουνές Ντιμπάμπα, Σιλέσι Σιχίνε και η Γκενζέμπε Ντιμπάμπα, ενώ δεν έκρυψε την θλίψη του για το ότι έτρεχε για τελευταία φορά: «Ειδικά εδώ στην Αιθιοπία αυτό θα συμβεί για τελευταία φορά. Είμαι λίγο θλιμμένος. Τι μπορώ να κάνω; Είναι περισσότερα από 28 χρόνια που τρέχω. Αυτός θα είναι ο τελευταίος αγώνας στην Αιθιοπία», ενώ αφότου πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο 42χρονος δρομέας είπε: «Θέλω να πω ένα ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους που με στήριξαν τα τελευταία 28χρόνια ειδικά τη σύζυγο μου, τα παιδιά μου και όλους τους ανθρώπους στην Αιθιοπία».

Να σημειώσουμε ότι ο Γκεμπρεσελασιέ δεν είναι η πρώτη φορά που ανακοινώνει την απόσυρση του από την αγωνιστική δράση, αφού στην αρχή της χρονιάς είχε δηλώσει ότι τελευταίος του αγώνας θα είναι αυτός στο Great Manchester Run. Με δάκρυα στα μάτια είχε ανακοινώσει την απόσυρση του πριν από πέντε χρόνια λόγω τραυματισμού στο πόδι, ο οποίος τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον Μαραθώνιο της Νέας Υόρκης. Ωστόσο, λίγους μήνες αργότερα είχε επιστρέψει δριμύτερος.

Νικητής στα 10χλμ. αναδείχθηκε ο Ταμιράτ Τόλα με 27:22.64, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετείχα σε αυτόν τον αγώνα, ο οποίος ήταν ο τελευταίος για τον Χαϊλέ και είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα το Great Ethiopian Run στην πρώτη μου συμμετοχή. Ήξερα ότι ήμουν σε φόρμα. Προπονούμαι σκληρά για τον επόμενο μαραθώνιο στο Ντουμπάι τον Ιανουάριο και ήθελα να τεστάρω τον εαυτό μου».


Πηγή: http://www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.