Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Η εστεμμένη που γονατίζει μπροστά στη ρακοσυλλέκτρια

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η συγκινητική ιστορία πίσω από αυτή τη φωτογραφία.

Επιστρέφοντας στην γενέτειρά της, την Ταϊλάνδη, η 17χρονη Khanittha «Mint» Phasaeng που κέρδισε τίτλο ομορφιάς έσπευσε να πει με τον πιο αναγνωρισμένο και ταπεινό τρόπο ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στη γυναίκα που τη μεγάλωσε.

Με το στέμμα, τα ψηλοτάκουνα παπούτσια της και το σέξι ντύσιμό της να κάνουν μεγάλη αντίθεση με τους σκουπιδοτενεκέδες πίσω της, η 17χρονη γονάτισε μπροστά στη μητέρα της η οποία τη μεγάλωσε μόνη της, για να την ευχαριστήσει για όλα όσα έκανε για εκείνη.

Η μητέρα της Phasaeng ζει συλλέγοντας και ανακυκλώνοντας απορρίμματα.

Στην Ασία το να γονατίζει κανείς θεωρείται η μεγαλύτερη ένδειξη σεβασμού.

Κι αυτό ακριβώς ήθελε να εκφράσει και η νεαρή Ταϊλανδή: «Ό,τι έχω σήμερα είναι χάρη στη μητέρα μου. Επιβιώσαμε κάνοντας μια τίμια δουλειά κι έτσι δεν έχω κανένα λόγο να νιώθω κατώτερη. Όσα έχω πετύχει μέχρι σήμερα το οφείλω στη σκληρή δουλειά της μαμάς μου», εξηγεί η ίδια.

Η οικογένεια ζούσε σε απόλυτη φτώχεια με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η οικονομική δυνατότητα η 17χρονη να συνεχίσει τις σπουδές της όταν τελείωσε το σχολείο.








Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.