Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Η καθημερινή ρουτίνα ενός επιτυχημένου επιχειρηματία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Οι επιτυχημένοι άνθρωποι κάνουν όλα εκείνα που δεν θέλουν να κάνουν οι αποτυχημένοι».

Ο Ελληνοιταλός John Paul DeJoria φιγουράρει στην 179η θέση της λίστας Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους στην Αμερική, με περιουσία που αγγίζει τα 3,2 δις δολάρια. Ένα μεγάλο κομμάτι των ετήσιων εσόδων του, το αντλεί από την εταιρεία του, «John Paul Mitchell Systems», που παρασκευάζει προϊόντα για τον καλλωπισμό των μαλλιών.

John Paul DeJoria

Αν θέλετε να μάθετε την καθημερινή ρουτίνα ενός επιτυχημένου άντρα, διαβάστε παρακάτω έτσι όπως την περιγράφει ο 71χρονος σε σχετική στήλη του Business Insider:

«Μου αρέσει να ξυπνάω το πρωί. Δεν έχει σημασία που είμαι, σε ποιο σπίτι ή σε ποιο δωμάτιο ξενοδοχείου. Με το που ξυπνάω, μένω στο κρεβάτι για τουλάχιστον 5 λεπτά. Δε σκέφτομαι το πρόγραμμά μου, την ατζέντα ή τα τηλέφωνα που πρέπει να κάνω. Απλά ανοίγω τα μάτια μου και αφήνομαι στο παρόν. Προσπαθώ να μην ακούω τον εξωτερικό θόρυβο, τις σκέψεις μου ή τον χρόνο που δεν έχω για να κάνω άλλα πράγματα. Κατά καιρούς, συλλογίζομαι όλα όσα έχω και για όσα είμαι ευγνώμων. Επιπλέον, σκέφτομαι την ευημερία της οικογένειάς μου.

Μόλις περάσουν τα πέντε λεπτά, φτιάχνω ένα φλιτζάνι καφέ, έτσι μου αρέσει να ξεκινώ τη μέρα μου. Δε μπορώ να σας πω πόσο σημαντικά είναι για μένα αυτά τα πέντε λεπτά, κατά τα οποία σκέφτομαι πόσο ευγνώμων είμαι για τη ζωή μου. Είμαι άνθρωπος που αγαπά αυτό που κάνει, για ποιον το κάνει και το ποιος είμαι όταν το κάνει. Είναι σημαντικό ότι τα επίπεδα της ενέργειας μου είναι στα καλύτερά τους όταν δουλεύω με την ομάδα μου σε κάθε μία από τις εταιρείες μου. Να είστε ενθουσιώδης! (…)

Το αγαπημένο μου απόφθεγμα είναι: «Δώσε προσοχή στους λίγους που έχουν σημασία και αγνόησε τους πολλούς ασήμαντους». Ένα άλλο απόφθεγμα που αγαπώ είναι «Οι επιτυχημένοι άνθρωποι κάνουν όλα εκείνα που δεν θέλουν να κάνουν οι αποτυχημένοι... Αγαπώ τη δουλειά μου, είναι μέρος του τρόπου ζωής μου... Το πιο σημαντικό από όλα: διασκεδάστε! Όλοι αγαπούν τη διασκέδαση και όταν το κάνουν, η ημέρα κυλάει ευκολότερα».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.