Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

«Γιατί έγινα βιαστής»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η εξομολόγηση ενός καταδικασμένου για σεξουαλικά εγκλήματα.
«Έχω μια καταδίκη για βιασμό και άλλες δύο για άσεμνη επίθεση. Ο βιασμός συνέβη το 2001. Αλλά, αν είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι είχα αρχίσει να παρανομώ από την ηλικία των 15. Σήμερα είμαι 46 ετών», Με αυτό τον τρόπο συστήνεται ο John (το πραγματικό του όνομα δεν αποκαλύπτεται για ευνόητους λόγους), ένας καταδικασμένος για σεξουαλικά εγκλήματα άντρας, στην βρετανική εφημερίδα Telegraph περιγράφοντας το ειδεχθές «ταξίδι» του.

Διαβάστε την εξομολόγησή του:

«Δεν είχα συνείδηση για όλα αυτά όταν ήμουν νεότερος. Καμία απολύτως συνείδηση. Απλά έβγαινα έξω και έπαιρνα αυτό που ήθελα. Προφανώς δεν αισθάνομαι έτσι πια, αλλά μου πήρε αρκετό χρόνο για να αφήσω αυτή τη νοοτροπία πίσω μου. Χρειάστηκε να πάω φυλακή και να μπω σε ειδικό πρόγραμμα θεραπείας για έξι χρόνια μέχρι να αρχίσω να σκέφτομαι και να αισθάνομαι διαφορετικά».

«Καταδικάστηκα σε τρία χρόνια για το βιασμό. Έκανα 18 μήνες, βγήκα για περίπου δύο εβδομάδες, και καταδικάστηκα ξανά για άσεμνη έκθεση, με άλλο ένα έτος στη φυλακή. Αποφυλακίστηκα και άρχισα να παρανομώ και πάλι - για ασέλγεια. Συνολικά πέρασα τρία χρόνια στη φυλακή. Είμαι έξω έξι χρόνια τώρα».

«Μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη στο Oxfordshire. Ήμουν μέρος μιας επαναστατικής παρέας. Κάναμε χρήση ναρκωτικών και δεν παρακολουθούσα το σχολείο. Είχα πολλές σχέσεις, αλλά δεν θα χαρακτήριζα οποιοδήποτε από αυτές ως ρομαντική. Έψαχνα για ένα πράγμα: το σεξ. Έτσι ήταν η ζωή μου όταν ήμουν στην ηλικία αυτή, κυνηγούσα τα κορίτσια. Άρχισα να ασχολούμαι εντατικά με την πορνογραφία και το σεξ. Ήμουν πολύ επιπόλαιος. Άρχισα να παρανομώ, γιατί ήταν συναρπαστικό. Μου έδινε μια συγκεκριμένη αίσθηση της εξουσίας που ασκούσα πάνω σε ένα άλλο άτομο. Είχα κακές εμπειρίες όταν ήμουν παιδί και προσπαθούσα να κερδίσω την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Ήθελα να έχω τον έλεγχο. Αλλά δεν έπιασε, δεν με έκανε να αισθάνομαι καλύτερα».

«Το 2001 βίασα την κοπέλα μου. Είχαμε τσακωθεί και εκείνη έφυγε για λίγο από το σπίτι, όταν γύρισε… Ήμουν αρκετά μεθυσμένος. Την ανάγκασα να μπει στην κρεβατοκάμαρα. Δεν το σχεδίασα. Εξακολουθώ να μην έχω καταλάβει απόλυτα γιατί το έκανα. Ήμουν κάτω από μια οικονομική πίεση εκείνη την εποχή. Δεν αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου και έπινα πάρα πολύ, το οποίο δεν βοήθησε. Τώρα, προσπαθώ να μην πίνω καθόλου».

«Δεν ήμουν σοκαρισμένος για το γεγονός ότι είχα βιαστεί τη φίλη μου. Το είχα ήδη κάνει και στο παρελθόν. Αισθάνθηκα άσχημα, αλλά περισσότερο για το γεγονός ότι ήμουν σωματικά τραχύς μαζί της από ό, τι για το βιασμό. Όταν ξύπνησα την επόμενη μέρα, η φίλη μου είχε φύγει. Και, περίπου μια εβδομάδα αργότερα, συνελήφθη. Η αστυνομία μόλις μπήκε μέσα ήμουν με το εσώρουχο και φορούσα παντόφλες. Αποφάσισα να δηλώσω ένοχος. Γιατί συνέβη και δεν υπήρξα ποτέ ψεύτης…».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.