Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Αυξήθηκαν τα ιδιωτικά νηπιαγωγεία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι μαθητές έφτασαν τις 12.780 από 10.992 το 2013.

Συνεχίζεται η αυξητική τάση στον αριθμό των ιδιωτικών νηπιαγωγείων και για το 2014/15, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Τα λειτουργούντα ιδιωτικά νηπιαγωγεία έφθασαν τα 599 για το 2014/15 έναντι 494 του 2013/14.
Η αύξηση των σχολικών μονάδων είχε ως αποτέλεσμα και την περαιτέρω αύξηση των απασχολούμενων στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία καθώς οι διδάσκοντες αυξήθηκαν κατά 26 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το προηγούμενο σχολικό έτος.


Αριθμός εκπαιδευτικών
2012-2013
2013-2014
2014-2015
Νηπιαγωγεία
721
725
914

Όσον αφορά τον αριθμό των μαθητών αυτός έφθασε τις 12.780 από 10.992 του 2013. Η μεγαλύτερη αύξηση μαθητών σε απόλυτα νούμερα παρουσιάζεται στην Αττική και ειδικότερα στις Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιά και Δυτικής Αττικής. Όσον αφορά το Ν.Θεσσαλονίκης η αύξηση συγκριτικά με το 2013 φθάνει το 17.8%.
Εκτός από τις περιοχές που παρατηρείται αύξηση του αριθμού των μαθητών υπάρχου και αρκετές όπου έχουμε μείωση όπως είναι οι Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας.


ΠΕΡΙΟΧΗ
ΜΑΘΗΤΕΣ 2013/14
ΜΑΘΗΤΕΣ 2014/15
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΠΕΙΡΑΙΑ
352
812
130,68%
ΑΘΗΝΩΝ
3915
4903
25,24%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1439
1695
17.79%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
260
314
20,77%

Ιδιωτικά Δημοτικά
Σταθεροποιητική είναι η εικόνα που εμφανίζουν τα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Μπορεί ο αριθμός τους να μειώθηκε κατά 13 σχολεία και να έφθασε τα 321 έναντι 334 σχολικών μονάδων ωστόσο παρουσιάζεται αύξηση στους διδάσκοντες σε αυτά καθώς αυξήθηκαν κατά 181.

Ο αριθμός των μαθητών στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία για το 2014/15 κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2013/14 και ανέρχεται σε 38.636 έναντι 38.535


Αριθμός εκπαιδευτικών
2013-2014
2014-15
Δημοτικά
3.588
3.769
Σχολεία
334
321
Μαθητές
38.535
38.636


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.