Κυριακή 5 Απριλίου 2015

«Είμαι γυναίκα, κόρη, αδερφή, καλλιτέχνης και προσφέρω σεξ έναντι αμοιβής»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η πολλαπλή καθημερινότητα μιας πόρνης μέσα από τον φωτογραφικό φακό της Αλίσια Βέρα.

«Κανένας δεν είναι αυτό που κάνει, παρόλα αυτά αυτό που καθένας κάνει γίνεται κομμάτι του εαυτού του Εγώ είμαι γυναίκα, κόρη, αδερφή, φίλη, καλλιτέχνης, και προσφέρω σεξ έναντι αμοιβής. Αυτό όμως δεν αναιρεί κανένα άλλο κομμάτι του εαυτού μου, δεν το εξαφανίζει. Όλοι οι ρόλοι που έχω εκτός δουλειάς, πάντα θα μου γεννούν αναμνήσεις και μαθήματα για ότι έχω μέχρι σήμερα ζήσει» ομολογεί η Ίντεν, μια 21χρονη, το μοντέλο μιας σειράς φωτογραφιών της μεξικανής Αλίσια Βέρα, που άλλοτε αφοπλίζουν κι άλλοτε σοκάρου,

Στις φωτογραφίες βλέπεις ένα νεαρό κορίτσι, στο δωμάτιο του ή στο κρεβάτι του, να χαμογελά στο φακό, να καπνίζει, να κλαίει, να γελάει ή να αγκαλιάζει τις κούκλες της. Η φωτογράφος γνωρίστηκε με την Ιντεν πριν από τρία χρόνια, σε ένα φωτογραφικό project για στρίπερς. Σταδιακά συνδέθηκε με τη νεαρή πόρνη, και με την κάμερά της άρχισε να καταγράφει στιγμές από την καθημερινότητά της. Μια καθημερινότητα που σε κάποια σημεία μοιάζει με εκείνη των υπολοίπων κοριτσιών στην ηλικία της, σε κάποια άλλα όμως έχει ουσιώδεις διαφορές.



Ο φακός της Βέρα προσέγγισε με τρυφερότητα και ειλικρίνεια τη ζωή της νεαρής Ιντεν, χωρίς διάθεση να εκβιάσει το σοκ, να ωραιοποιήσει ή να κρύψει την πραγματικότητα. Τη φωτογράφισε την ώρα που κοιμάται, την ώρα που κάνει δουλειές στο σπίτι της, όταν απλώνει τα ρούχα της, τη στιγμή που γελάει και τι στιγμή που κλαίει, ακόμα και την ώρα που δουλεύει ή συλλαμβάνεται από την αστυνομία.

Η ιστορία της Ιντεν που μεταφέρεται μέσα από τον φωτογραφικό φακό, θυμίζει αυτή πολλών κοριτσιών που βρίσκονται στη θέση της. Παιδί διαλυμένης οικογένειας, μετακόμισε πολύ νέα, μόνη στο Σαν Φρανσίσκο με όνειρο ζωής να γίνει χορεύτρια εξωτικών χωρών. Ένα από τα πρώτα άτομα που γνώρισε ήταν η Baby, μια μεγαλύτερη σε ηλικία χορεύτρια και πόρνη. Μετά από δύο χρόνια φιλίας, αποφάσισε να αφεθεί στα χέρια της Baby κι εκείνη της δίδαξε όλα όσα πρέπει να γνωρίζει μια πόρνη. Όταν το όνειρο ξεθώριασε και η νεαρή χορεύτρια κατέληξε στην πορνεία συνελήφθη και ήρθε αντιμέτωπη με την ποινή φυλάκισης. Πριν την απόφαση του δικαστηρίου η οποία αποδείχτηκε πολύ πιο ελαστική από ότι η Ίντεν περίμενε, επισκέφτηκε το πατρικό της σπίτι και συζήτησε ανοιχτά με την μητέρα της την δουλειά της. Μετά την ανάσα της ελαστικής δικαστικής απόφασης, η Ίντεν επέστρεψε στο σπίτι, έκλεισε τις κουρτίνες, έβγαλε τα ρούχα της και έπεσε για ύπνο μέχρι να έρθει το επόμενο πρωί για να συνεχίσει τη ζωή της...



«Το όλο project ξεκίνησε με σκοπό να αντιληφθεί η κοινή γνώμη τον κόσμο της πορνείας ως έχει, χωρίς μελοδραματισμούς και υπερβολές, αλλά και να παρακινηθεί ο διάλογος για τον γυναικείο σωβινισμό και εκμετάλλευση. Εντέλει βέβαια φαίνεται να αφορά την προσπάθεια μιας γυναίκας να βρει τον εαυτό της» γράφει η φωτογράφος στην ιστοσελίδα της.

Στην ίδια σελίδα υπάρχει και το μήνυμα της πρωταγωνίστριας του φακού όπου συνοψίζει τη δική της άποψη για την ζωή: «Κανείς δεν είναι αυτό που κάνει, όμως αυτό που κάνουμε κάποτε γίνεται τελικά κομμάτι μας. Τι είμαι εγώ; Είμαι γυναίκα, κόρη, φίλη, αδερφή, καλλιτέχνης κι επίσης προσφέρω σεξ αντί αμοιβής. Αυτό όμως δεν αναιρεί κανένα άλλο κομμάτι του εαυτού μου»...



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.