Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Απέκτησε γλώσσα με δέρμα από το χέρι του!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο καρκίνος δεν τον σταμάτησε.

Ο David Billing από τη Βρετανία έμεινε 14 ώρες στο χειρουργικό τραπέζι. Οι γιατροί έκοψαν κομμάτι από το σαγόνι του και αφαίρεσαν τμήμα της γλώσσας του. Ο 48χρονος είχε έναν όγκο μέσα στο στόμα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να καταπιεί. Έτσι η επέμβαση ήταν μονόδρομος.

Το κομμάτι της γλώσσας που αφαιρέθηκε αντικαταστάθηκε με ιστό από το χέρι του. Το μόνο μειονέκτημα, όπως γράφει η Daily Mail, είναι πως το κομμάτι αυτό του δέρματος έχει τριχοφυΐα με αποτέλεσμα ο άνδρας να πηγαίνει στο νοσοκομείο ανά τακτά διαστήματα, για να… ξυριστεί.

«Όταν μου είπαν πως έχω καρκίνο έχασα το μυαλό μου», λέει ο 48χρονος.

Το χτύπημα ήταν γι’ αυτόν διπλό καθώς μία εβδομάδα νωρίτερα είχε απολυθεί από τη δουλειά του.

«Η ζωή μου κυλούσε ομαλά και ξαφνικά έχασα τη δουλειά μου κι έμαθα πως πρέπει να υποβληθώ σε μια δύσκολη επέμβαση», προσθέτει.



Το χειρουργείο έγινε το 2013 και ο David έμεινε εννέα ημέρες στο νοσοκομείο μετά την επέμβαση. Στη συνέχεια χρειάστηκε να επιστρέψει αλλά μόνο για έλεγχο και για μια μικρότερη επέμβαση για την αναμόρφωση της γλώσσας του.

«Η γλώσσα μου είναι μια χαρά. Χρειάστηκα λογοθεραπεία αλλά δεν είχα κανένα μακροχρόνιο πρόβλημα ούτε στην ομιλία ούτε στο να τρώω ή να πίνω», εξηγεί.

Ο 48χρονος χρειάστηκε να τρέφεται με σωληνάκι και υγρές τροφές μέχρι το πρώτο κανονικό του γεύμα τα Χριστούγεννα του 2013. Και καθώς η ζωή του χαμογελούσε ξανά, επέστρεψε και στη δουλειά του τον Μάρτιο του 2014.

Σήμερα ο David προετοιμάζεται για τον Μαραθώνιο του Λονδίνου και ελπίζει να συγκεντρώσει περισσότερες από 3.000 λίρες για την έρευνα για τον καρκίνο.

«Δεν ήμουν σε καθόλου καλή κατάσταση όταν παρακολουθούσα τον Μαραθώνιο του Λονδίνου πέρσι αλλά σκεφτόμουν πόσο πολύ ήθελα να τρέξω. Δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο ποτέ ξανά οπότε μόλις άρχισα να νιώθω καλύτερα αποφάσισα να αρχίσω την προπόνηση και τώρα είμαι έτοιμος να συμμετέχω σε αυτή την εμπειρία ζωής. Αν μπορέσω να φτάσω στη γραμμή του τερματισμού, σε όποιο χρόνο κι αν το καταφέρω, θα είναι καταπληκτικό».




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.