Σάββατο 25 Απριλίου 2015

11 γυναίκες εξηγούν γιατί δεν θέλουν να κάνουν ποτέ παιδιά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αν έχετε αποφασίσει να μην κάνετε παιδιά, υποθέτουμε ότι οι τριγύρω σας σας ρωτούν γιατί. Είναι μια απόφαση που προκαλεί αμφιβολία στους άλλους, κατηγορίες, ίσως και εχθρικές ερωτήσεις.

Σύμφωνα πάντως με πρόσφατα στοιχεία από την έρευνα του US Census Bureau του σημερινού πληθυσμού, όλο και περισσότερες γυναίκες παραιτούνται από την μητρότητα ενώ σχεδόν το ήμισυ των γυναικών μεταξύ των ηλικιών 15 και 44, το κάνουν από επιλογή και προτιμούν να ζήσουν μια ζωή χωρίς παιδιά. Εδώ είναι κάποιοι από τους λόγους που τους οδηγούν σε αυτήν την απόφαση.

«Το μόνο που πάντα ήθελα ήταν να αποκτήσω παιδιά. Είχα μια απίστευτη παιδική ηλικία, μεγάλωσα σε ένα αγρόκτημα χωρίς κινητά, iPad και PlayStation. Απλά έπαιζα έξω όλη μέρα με την μαμά και τον μπαμπά μου. Πιστεύω όμως ότι δεν μπορώ να ασχοληθώ με την ανατροφή ενός παιδιού σε αυτόν τον κόσμο. Τα παιδιά σήμερα μεγαλώνουν πριν την ώρα τους και δεν έχουν παιδική ηλικία. Αν θα μπορούσα να κρατήσω το παιδί μου αθώο όσα χρόνια με κράτησαν κι εμένα οι γονείς μου, βεβαίως και θα το σκεφτόμουν. Σε αυτή την εποχή που ζούμε όμως και με τις παρούσες συνθήκες, δεν νομίζω ότι μπορώ να το κάνω.» Μαρία Γ.

«Είμαι αρκετά ώριμη και παραδέχομαι πώς είμαι εγωίστρια. Μου αρέσει να πηγαίνω όπου και όποτε θέλω. Θέλω να κάνω τα ταξίδια μου, να ξοδεύω για μένα τα χρήματά μου, χωρίς να κάνω υπερωρίες στη δουλειά και χωρίς ενοχές. Επίσης λατρεύω τον ύπνο. Ξέρω όμως ότι θα γίνω φανταστική θεία.» Λία Μ.

«Κατ 'αρχάς, δεν είναι δυνατό για μένα να αποκτήσω ένα μωρό. Δεύτερον, δεν θα ήθελα να υιοθετήσω επειδή θα προτιμούσα να αποκτήσω ένα παιδί που θα έχει το δικό μου αίμα. Τρίτον στις μέρες μας, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η καθημερινότητα, είμαι μια χαρά έτσι όπως είμαι!» Βαλέρια Η.

«Δεν θέλω να προχωρήσω σε κάτι για το οποίο αν μετανιώσω δεν θα είμαι ποτέ σε θέση να κάνω πίσω. Θα πρέπει να είμαι κάθε μέρα 100% αφοσιωμένη και ήδη ξοδεύω αρκετό χρόνο για τον εαυτό μου. Όταν ακούω το ρητό «η μητρότητα είναι η πιο δύσκολη δουλειά στον κόσμο», το παίρνω στα σοβαρά και επειδή είναι τελειομανής προτιμώ να μην κάνω καθόλου παιδιά παρά να είναι μια μέτρια μάνα.» Αντριάνα Π.

«Έχετε δει πως συμπεριφέρονται τα παιδιά στις μέρες μας;! Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να χειριστώ κάτι τέτοιο!» Σάρα Α.

«Δεν είμαι εγωίστρια. Πολύ απλά δεν θέλω παιδιά. Ποτέ δεν ήθελα. Ακόμα κι όταν είναι τριγύρω μου δεν μου αρέσει να ασχολούμαι μαζί τους. Θέλω να είμαι επικεντρωμένη στην καριέρα και τα χόμπι μου. Ζω τη ζωή μου με τον τρόπο που θέλω και δεν συμπεριλαμβάνονται τα παιδιά σε αυτή.» Αντριάνα Ρ.

«Είχα μια καταπληκτική μητέρα. Ήταν ανιδιοτελής έκανε μέχρι και τρεις δουλειές για να καταφέρει να με σπουδάσει. Μου έδωσε τα πάντα και στέρησε τα πάντα από τον εαυτό της. Δεν αισθάνομαι ότι μπορώ να κάνω το ίδιο. Δεν έχω το ίδιο πάθος με τα παιδιά. Αγαπώ βέβαια τις ανιψιές μου και θα έκανα τα πάντα για εκείνες όμως ένα παιδί δικό μου, δεν είναι για μένα Θέλω να ξέρω ότι μπορώ να κάνω ότι θέλω: να κοιμάμαι τα Σαββατοκύριακα , να ταξιδεύω, να ασχολούμαι με τον εαυτό μου. Και μου αρέσει να κακομαθαίνω τα ανίψια μου. Αυτό μου φέρνει χαρά!» Τζέσικα Σ.

«Ο σύζυγός μου και εγώ πατήσαμε πια τα σαράντα και είμαστε μαζί σχεδόν 15 χρόνια. Από την αρχή συμφωνήσαμε ότι κανείς από τους δυο μας δεν θέλει παιδιά. Δουλεύουμε σκληρά και μας αρέσει να περνάμε μαζί τον ελεύθερό μας χρόνο. Έχουμε ταξιδέψει τόσο πολύ και πάντα όπου θέλουμε. Κάποιοι το θεωρούν εγωιστικό αλλά ποτέ κανείς μας αισθάνθηκε την παρόρμηση ή ανάγκη.» Γεωργία Τ.

«Είμαι 46 ετών και δεν έχω μετανιώσει για την απόφασή μου να μην κάνω παιδιά. Υποθέτω ότι απλά δεν έχω αυτό το γονίδιο που να με οδηγήσει να ασχοληθώ με μωρά. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από την ζωή μου και αισθάνομαι πραγματικά ελεύθερη.» Νόρα Τ.

«Γιατί θα έπρεπε αυτό να ενδιαφέρει τον κόσμο; Χρειάζεται να υπάρχει «λόγος» για να μην κάνει κανείς παιδιά; Απλά δεν θέλω τα παιδιά. Δεν θα δώσω σε κανέναν εξηγήσεις.» Μάντυ Λ.

«Χρήματα. Ελεύθερος Χρόνος. Ενέργεια. Τέλος της ιστορίας. Απλά ορισμένες γυναίκες γεννιούνται χωρίς την επιθυμία να γίνουν μητέρες. Δεν υπάρχει τίποτα κακό σ’ αυτό.» Μπέτυ Γ.


Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.