Τρίτη, 3 Μαρτίου 2015

Ηλεκτρονικές οι συναλλαγές επιχειρηματιών με το ΓΕΜΗ από την 1η Μαρτίου

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τι απαιτείται για την παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών.

Από την 1η Μαρτίου 2015 (Ν.4314/2014) οι αιτήσεις για τη χορήγηση πιστοποιητικών, αντιγράφων, και αποσπασμάτων πράξεων του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) καθώς και για την καταχώριση μεταβολών των κεφαλαιουχικών εταιριών (ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ) στο ΓΕΜΗ, γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα του ΓΕΜΗ της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων.

Όπως ενημερώνουν τα επιμελητήρια, για την παροχή των ανωτέρω υπηρεσιών απαιτείται η καταβολή του ανάλογου τέλους διατήρησης μερίδας ΓΕΜΗ. Τόσο η καταβολή του κόστους χορήγησης πιστοποιητικού, αντιγράφου, αποσπασμάτων ΓΕΜΗ, όσο και του τέλους διατήρησης ΓΕΜΗ γίνεται είτε με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής/prepaid κάρτας, είτε με χρήση κωδικών ΔΙΑΣ, αποκλειστικά μέσα από την ιστοσελίδα του ΓΕΜΗ.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του ΓΕΜΗ https://services.businessportal.gr για την απόκτηση των κωδικών καθώς και video παρουσίασης παραδείγματος εγγραφής και υποβολής αίτησης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.