Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Τι πρέπει να κάνουμε όταν έχουμε νεύρα και θυμό;

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Είστε εκνευρισμένος; Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να αποφασίσετε να ηρεμήσετε. Έπειτα μια ανεκτίμητη μέθοδος που μπορεί πραγματικά να βοηθήσει όταν έχετε νεύρα είναι να γράψετε τις εν θερμώ σκέψεις σας που περνούν από το μυαλό σας όταν είστε εκνευρισμένοι. Δείτε εδώ πώς…

Αντικαταστήστε τη στιγμή που έχετε νεύρα τις σκέψεις σας με λιγότερο αγχογόνες και περισσότερο ψύχραιμες. Γράψτε τον δικό σας μυστικό διάλογο χωρίς καμία λογοκρισία. Γράψτε τα όλα. Για παράδειγμα η Μαρία έγραψε τις εν θερμώ σκέψεις της όταν ο σύζυγός της Γιάννης, γινόταν έρμαιο των εγωιστικών απαιτήσεων της κόρης του. Όταν τις αντικατέστησε με λιγότερο αγχογόνες και ψύχραιμες σκέψεις η δυσαρέσκειά της πραγματικά μειώθηκε.

Εν θερμώ σκέψεις
Πώς τολμάει να μη με ακούει! Πώς τολμά να είναι τόσο επιθετικός;
Λέει ψέματα. Λέει ότι διαβάζει η κόρη του αλλά δεν είναι αλήθεια και περιμένει πάντα τον Γιάννη να έρθει να τη βοηθήσει
Ο Γιάννης δεν έχει χρόνο και αν τον σπαταλά συνέχεια για να διαβάζει την κόρη του θα πρέπει να μένω μόνη μου στο σπίτι, να τα κάνω όλα εγώ και να φροντίζω εγώ τα δικά μας τα παιδιά. Εκείνος θα είναι απασχολημένος με την κόρη του συνέχεια
Η κόρη του κλέβει όλο τον ελεύθερο χρόνο του και με εκνευρίζει!
Ο Γιάννης είναι απλά ένα κορόιδο και εκείνη το εκμεταλλεύεται!
Δεν μπορώ να το ανεχτώ άλλο αυτό.
Κάνω σαν μωρό. Καλά να πάθω που νιώθω ένοχη. Είμαι μια κακιά μητριά;

Δείτε με ποιες σκέψεις αντικατέστησε τις εν θερμώ σκέψεις.
Είναι απλό. Δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τα πάντα όπως θέλω εγώ. Γιατί άραγε γίνεται επιθετικός; Μήπως επιτίθεται όταν γίνομαι και εγώ πιεστική;
Είναι στην φάση της να λέει ψέματα. Είναι έφηβη και οι έφηβοι τεμπελιάζουν καμιά φορά και χρησιμοποιούν τους γονείς για να τα βγάλουν πέρα. Μισεί τη δουλειά αυτό είναι το πρόβλημά της δεν το κάνει για να μας εκνευρίσει.
Είμαι ικανή να τα βγάλω πέρα. Δε βρίσκομαι σε απελπισία. Ίσως μάλιστα να θέλει να είναι περισσότερο μαζί μου αν δε θυμώνω διαρκώς.
Κλέβει όλο το χρόνο του αλλά δεν είμαι κανένα μικρό παιδί. Μπορώ να είμαι και μόνη μου. Εξάλλου δε θα ένιωθα τόσο εκνευρισμένη αν δε βοηθούσε τα δικά μου παιδιά.
Είναι ελεύθερος άνθρωπος.Αν θέλει να τη βοηθήσει ας το κάνει. Δεν ασχολούμαι, δεν με αφορά.
Μπορώ. Είναι κάτι το παροδικό έχω ανεχτεί και χειρότερα.
Έχω δικαίωμα κάποιες φορές να είμαι ανώριμη. Δεν είμαι τέλεια ούτε έχω ανάγκη να είμαι. Δεν είναι απαραίτητο να αισθάνομαι ένοχη. Δε θα με βοηθήσει καθόλου.

Η Μαρία χρησιμοποίησε αυτή την τεχνική όταν η κόρη του άνδρα της συμπεριφερόταν πολύ εγωιστικά, κάνοντας τον πατέρα της ό, τι ήθελε. Αν και πίστευε ότι ο άνδρας της έκανε λάθος μετά την επεξεργασία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ήταν δικό του δικαίωμα να κάνει λάθος. Άρχισε να νιώθει πιο ήρεμη. Ξανάκανε μια παρόμοια λίστα με σκέψεις και την επόμενη φορά που θύμωσε. Η σχέση τους σταδιακά άρχισε να βελτιώνεται. Να ωριμάζει σε ένα αμοιβαίο κλίμα σεβασμού και ελευθερίας.

Μια άλλη μέθοδος που μπορείτε να εφαρμόσετε έχει να κάνει με το σταμάτημα της σκέψης. Καθώς παρατηρείτε τις εικόνες της κακίας και του θυμού να περνούν από το μυαλό σας κλείστε το διακόπτη. Διαβάστε ένα βιβλίο. Φτιάξτε ψωμί. Κάντε τζόκινγκ. Αν δεν τρέφετε τις εικόνες του θυμού σας με συναισθημαιτκή αναστάτωση, αυτές θα εμφανίζονται όλο και λιγότερο.

Το χιούμορ αποτελεί επίσης ένα χρήσιμο εργαλείο. Αντί να φαντάζεστε ότι στραγγαλίζετε το άτομο που σας έχει εξοργίσει, φανταστείτε το σε μια αστεία σκηνή, πχ να τριγυρνά με μια πάνα μέσα σε ένα κατάστημα με πολύ κόσμο. Θα δείτε το θυμό σας να μετατρέπεται σε χαμόγελο που θα φωτίσει όλο το πρόσωπό σας!


Πηγή: http://www.boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.