Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

«Ο Στεφανάκης εκβίαζε τη Μαριαλένα»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο πρώην σύζυγος της αδελφής της Φαίης αποκαλύπτει.

Η πηγή του κακού, για τις δυο αδελφές Μπάχλα, ήταν ο πατέρας τους σύμφωνα με τον πρώην σύζυγο της Μαριαλένας, Σταύρο Πασχάλη ο οποίος κατέθεσε στην δίκη για την δολοφονία της ατυχής Φαίης. Ο μάρτυρας, ο οποίος υπηρετεί στις ειδικές δυνάμεις, δικαιολόγησε την πρώην σύζυγο του, η οποία βρέθηκε στο επίκεντρο της υπόθεσης λόγω της ερωτικής της σχέσης με τον κατηγορούμενο Βαγγέλη Στεφανάκη.

«Η Μαριαλένα είναι ήρεμη, ευαίσθητη αγαπάει τα ζώα και την ποίηση. Έκανε χορό. Αγαπούσε τη Φαίη και σκοπός της ήταν να την προστατεύσει από τον Στεφανάκη. Δεν τη ζήλευε. Η Μαριαλένα ασχολείται με την εκπαίδευση σκύλων επαγγελματικά και όχι για καλλιστεία», είπε επιχειρώντας να απαντήσει στις σε βάρος της κατηγορίες.

Πρόεδρος: Γιατί η Μαριαλένα δεν είπε στον πατέρα της τι έγινε;

Μάρτυρας: Ο πρώην πεθερός μου είναι δύσκολος άνθρωπος. Μοναχικός, αδιάφορος που δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει τα παιδιά του. Έκανε δυο παιδιά και τα έβγαλε στην κοινωνία σαν πρόβατα με αποτέλεσμα να μπορεί ο κάθε ψευτοάντρας να τις κάνει ότι θέλει. Τον ενδιαφέρει μόνο το χρήμα. Η σχέση με τις δυο κόρες του ήταν κακή. Η Φαίη ήθελε να δουλεύει για να μην είναι σπίτι. Οι δυο αδελφές είχαν πολύ καλή σχέση. Έχουν μια πολύ καλή μητέρα που όμως είναι βαριά άρρωστη.

Ο μάρτυρας αναφέρθηκε στις ώρες που ακολούθησαν το μοιραίο βράδυ.

«Εξήγησα στη Μαριαλένα ότι πρέπει να πει την αλήθεια από την αρχή. Ήταν όμως πανικόβλητη και μετά κατέθεσε ότι κατέθεσε. Τη ρώτησα τι έγινε και δεν μου είπε την αλήθεια. Κανείς, ούτε η ίδια, είχε καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης της Φαίης. Μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι η Φαίη είναι χτυπημένη στο κεφάλι, μου είπε ότι την πήγαν νοσοκομείο», κατέθεσε ο μάρτυρας και συνέχισε:

«Η Μαριαλένα εκτός από μένα δεν είχε δικό της άλλο άνθρωπο. Όταν πήγε να καταθέσει ήταν ταραγμένη. Βγαίνοντας από το αστυνομικό τμήμα την πηρέ ο κατηγορούμενος και την απείλησε. Μου έλεγε ότι φοβάται. Ο κατηγορούμενος της τηλεφώνησε και στη δεύτερη κατάθεση. Την άκουσα που του έλεγε στο τηλέφωνο να μην την εκβιάζει. Μου είπε ότι την απειλούσε. Εγώ μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν γνώριζα ότι η Μαριαλένα είχε σχέση με το Στεφανάκη. Ακούγονταν στη Νέα Μάκρη ότι κυκλοφορεί ένα βίντεο τότε τη ρώτησα και μου είπε ότι έχει βρεθεί ερωτικά με τον κατηγορούμενο.

Ο μάρτυρας μίλησε στο δικαστήριο και για την ημέρα που η Φαίη του εξομολογήθηκε τη σχέση της με τον Στεφανάκη.



«Η Φαίη ήρθε και μου είπε ότι γνώρισε ένα παιδί με το οποίο μου είπε ότι πηγαίνουμε στο ίδιο γυμναστήριο. Εγώ είχα δει τον Στεφανάκη δεν μου είχε κάνει καλή εντύπωση. Είχε μπράτσα οδηγούσε επιθετικά είχε τη στάση του μάγκα. Είχα δεχθεί παράπονα από γείτονες για τη στάση του. Εγώ μίλησα με τη Φαίη και μου είπε ότι είναι μαζί με τον Στεφανάκη. Τον είχα δει να κάνει Κονγκ μπόξινγκ. Σίγουρα έπαιρνε στεροειδή. Ρώτησα Φαίη τι την προσέλκυσε σε αυτόν και μου είπε «μου παρέχει ασφάλεια όπου πάμε καθαρίζει». Η Φαίη είχε χαμηλή αυτοεκτίμηση προφανώς δεν είχε ασφάλεια από τον πατέρα της. Ήταν καλό παιδί, αλλά δύσκολο. Μου είχε πει ότι την είχε χτυπήσει ο κατηγορούμενος, ότι ζαλιζόταν και είχε πει στον πατέρα της να την πάει στο νοσοκομείο αλλά εκείνος της απάντησε "μη με ανακατεύεις με αυτά"».

Ο εκδότης Αναστάσιος Σιμιγδάλας κατέθεσε στο δικαστήριο για την πρόταση που είχε κάνει στη Μαριαλένα Μπάχλα να παρουσιάζει στην τηλεόραση βιβλία μαζί με τον Κωνσταντίνο Πλεύρη.

«Γνωρίστηκα με τη Μαριαλένα ένα χρόνο πριν το περιστατικό σε μια κοινή παρέα στη Λούτσα. Είχε την εμφάνιση και την ευφράδεια για παρουσιάστρια. Μου είπε ότι είχε σχέση με τον Στεφανάκη πολύ πριν τη σχέση του Στεφανάκη με τη Φαίη. Όταν είδα τη Φαίη στο νοσοκομείο η εικόνα της ήταν τραγική. Δεν γνωρίζω αν ο Στεφανάκης ήθελε να τη σκοτώσει. Μόνο ο Θεός το ξέρει».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.