Τον υπό κατασκευή σταθμό "Φλέμινγκ" του μετρό της Θεσσαλονίκης, επισκέφθηκαν για πρώτη φορά κάτοικοι της περιοχής και ενημερώθηκαν για την εξέλιξη των εργασιών, αλλά και για τις δυνατότητες του μεγάλου συγκοινωνιακού έργου που αναμένεται να αλλάξει την εικόνα της πόλης.
Ο σταθμός άνοιξε για το κοινό, με την ευκαιρία ολοκλήρωσης των έργων πολιτικού μηχανικού, ενώ απομένει η ολοκλήρωση των ηλεκτρομηχανολογικών και αρχιτεκτονικών εργασιών. Τους επισκέπτες υποδέχτηκαν στην είσοδο του σταθμού και τους ξενάγησαν στα υπόγεια εργοτάξια, ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος, ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργος Κωνσταντινίδης, μηχανικοί της αναδόχου κοινοπραξίας, ενώ στην πρώτη επίσκεψη στο σταθμό "Φλέμινγκ" παρευρέθηκαν ο αντιπρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Δημήτρης Γρίβας, το μέλος διοίκησης και αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, κ.α.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι κάτοικοι της περιοχής αφού ενημερώθηκαν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του σταθμού, που βρίσκεται μεταξύ των οδών Δελφών, Μακεδονίας και Καλλιδοπούλου, απηύθυναν σειρά ερωτήσεων στον κ. Σιμόπουλο και στους εκπροσώπους της κοινοπραξίας ζητώντας να ενημερωθούν για το πότε θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης, αν υπάρχουν εξελίξεις με το θέμα των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου, αν είναι εξασφαλισμένα τα κονδύλια για την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου, κ.α.
Ο κ. Σιμόπουλος είπε ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη, είπε ότι κατασκευή του έργου γίνεται βήμα - βήμα και το κάθε πρόβλημα αντιμετωπίζεται ξεχωριστά, ενώ τους διαβεβαίωσε ότι στα τέλη του 2017 με αρχές του 2018 θα είναι εφικτή η ολοκλήρωση της κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης.
Ο σταθμός "Φλέμινγκ", είναι ο τρίτος κατά σειρά στον οποίο ολοκληρώνονται τα έργα πολιτικού μηχανικού, μετά το "Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό" και τον "Ευκλείδη". Και στο σταθμό "Φλέμινγκ" βρέθηκαν αρχαιότητες (τάφοι και κατάλοιπα κτισμάτων) τα οποία αποσπάστηκαν και μεταφέρθηκαν προς φύλαξη.
Όπως διαπίστωσαν οι επισκέπτες, ο σταθμός περιλαμβάνει τρία επίπεδα. Στο επίπεδο -3 θα βρίσκονται τα εκδοτήρια εισιτηρίων και επιβάτες θα κατεβαίνουν με κυλιόμενες σκάλες στο επίπεδο -1 στις αποβάθρες. Στο επίπεδο -2 θα βρίσκονται τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, το μήκος του σταθμού είναι 88 μέτρα και το πλάτος 20, ενώ η είσοδος και η έξοδος των επιβατών θα βρίσκονται επί της οδού Δελφών.
Όπως έγινε γνωστό από τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας, μέσα στο 2014 θα ολοκληρωθούν τα έργα πολιτικού μηχανικού στους σταθμούς Πανεπιστήμιο, Συντριβάνι και Ανάληψη και θα ακολουθήσει ο σταθμός της Νέας Ελβετίας, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται και εργασίες στο σταθμό Παπάφειο.
Δείτε τις φωτογραφίες
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.