Τρίτη 6 Μαΐου 2014

«Ο Στεφανάκης με απειλούσε με ροζ βίντεο»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τι κατέθεσε στο δικαστήριο η αδερφή της αδικοχαμένης Φαίης.

«Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω. Να μην τον είχα γνωρίσει ούτε εγώ ούτε η αδελφή μου». Με δάκρυα στα μάτια η Μαριαλένα Μπάχλα, αδελφή της αδικοχαμένης Φαίης καταθέτοντας στο δικαστήριο μίλησε για τη σχέση της με τον κατηγορούμενο Βαγγέλη Στεφανάκη και επιχείρησε να εξηγήσει τι ήταν αυτό που την οδήγησε να πει ψέματα για το τι συνέβη μοιραίο βράδυ πριν από ένα χρόνο στη Νέα Μάκρη.

«Πληροφορήθηκα το πρωί του Σαββάτου το συμβάν. Με πήρε τηλέφωνο ο κατηγορούμενος και μου είπε ότι είναι ανάγκη να με συναντήσει. Βρισκόμουν στο σπίτι μου και δώσαμε ραντεβού. Τον συνάντησα και μου είπε ότι τσακώθηκε εκείνο το βράδυ με την αδελφή μου. «Με έπαιρναν τηλέφωνα και μου έλεγαν διάφορα. Της τα είπα και τσακωθήκαμε. Τη χτύπησα»« είπε η 33χρονη η οποία είναι επίσης κατηγορούμενη στην υπόθεση αλλά έχει δηλώσει και παράσταση πολιτικής αγωγής. Η 33χρονη επανέλαβε ενώπιον του δικαστηρίου ότι ο Στεφανάκης την εκβίαζε.

«Με πίεσε να πω ψέματα. Φοβόμουν πολύ. Μου ζήτησε να αποκρύψω το γεγονός ότι την χτύπησε.» Είπε η κατηγορούμενη και παραδέχθηκε ότι έπρεπε να είχε πει στη αστυνομία την αλήθεια από την πρώτη στιγμή ενώ επανέλαβε ότι ο Βαγγέλης Στεφανάκης την απείλησε πως θα αποκάλυπτε βίντεο με προσωπικές τους στιγμές.



Η Μαριαλένα Μπάχλα ομολόγησε ότι είχε ερωτική σχέση με τον κατηγορούμενο η οποία όπως ισχυρίστηκε κράτησε μόνο για περίπου μια εβδομάδα σε διάστημα πριν εκείνος συνάψει σχέση με την αδελφή της. «Στην αρχή η Φαίη δεν γνώριζε για τη σχέση μου με τον Στεφανάκη. Μετά της το είπα, γύρω στο Μάρτιο. Νεύριασε και με τους δυο αν και προσπάθησα να της εξηγήσω ότι δεν κινδυνεύει από εμένα», είπε.

Αναφερόμενη στη συμπεριφορά της μετά το θάνατο της αδελφής της, η κατηγορούμενη υποστήριξε πως στην κηδεία πήγε με συνοδεία αστυνομικού καθώς είχε απειλήσει ότι θα τη λιντσάρουν κάτοικοι της περιοχής. Υποστήριξε ακόμα ότι στο μνημόσυνο δεν παρέστη γιατί εργαζόταν σε καλλιστεία σκύλων στη Θεσσαλονίκη αφού είχε ανάγκη τα χρήματα.

Την ίδια ώρα αίτηση ακυρότητας της διαδικασίας κατέθεσε ο συνήγορος υποστηρίζοντας ότι από τη διαδικασία θίγονται βασικά υπερασπιστικά δικαιώματα της κατηγορούμενης. Το δικαστήριο απέρριψε την αίτηση και ο συνήγορος της υπέβαλλε παραίτηση από την πολιτική αγωγή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.