Τρίτη 22 Απριλίου 2014

O ιερέας που κάνει τις νότες προσευχή

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αυτοδίδακτος μουσικός, ο ιερέας Σάββας Κυράζογλου από το Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καβάλας γράφει μουσική, στίχους και τραγουδάει για τα παιδιά του κόσμου, που όπως λέει "είναι και δικά μας παιδιά" και αυτό που χρειάζονται πραγματικά είναι αγάπη.

"Πώς μπορώ να σταματήσω το δάκρυ μου για πολέμους. Πώς μπορώ να ζω ένα ψέμα όταν γύρω μου άνθρωποι πεθαίνουν". Στίχοι-κατάθεσης ψυχής από τον ιερέα Σάββα Κυράζογλου που τα τελευταία χρόνια μετατρέπει τις νότες σε προσευχή.

Πρόσφατα αφιέρωσε ένα τραγούδι στην "αγάπη, ο μοναδικός θησαυρός" (αυτός είναι και ο τίτλος) με σκοπό- όπως επισημαίνει στον "Ελεύθερο Τύπο"- να ξυπνήσει παιδιά-θύματα που καθημερινά βιώνουν τον πόνο, την αδικία και την εκμετάλλευση. Το βίντεοκλιπ έχει ανέβει στο youtube και τα likes είναι εκατοντάδες.

Ο νεαρός ιερέας ασχολείται με τη μουσική από παιδί: "Είναι προέκταση του εαυτού μου και μέσο που χρησιμοποιώ στην επικοινωνία μου με τους συνανθρώπους μου. Μέσα από τη μουσική προσπαθώ να δω τη ζωή διαφορετικά. Μιλώ για πόνο όταν πονώ. Μιλώ για αγάπη αφού αγαπώ. Η μουσική είναι έκφραση των εσωτερικών ψυχικών μου συναισθημάτων, η φωνή της ψυχής μου".


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.