Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ο Ινιέστα παίζει με φίλαθλο που έχει ένα πόδι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Αντρές Ινιέστα αφιέρωσε λίγο από το χρόνο του για να παίξει πάσες με έναν θαυμαστή του που έχει χάσει το ένα του πόδι.



Εκτός από σπουδαίος ποδοσφαιριστής ο Αντρές Ινιέστα είναι κι ένα από τα καλύτερα παιδιά του χώρου. Το επιβεβαίωσε αφιερώνοντας λίγο από το χρόνο του μετά την προπόνηση της Μπαρτσελόνα σε έναν Άγγλο θαυμαστή του, που έχει χάσει το ένα του πόδι αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει από το να παίζει ποδόσφαιρο.

Οι δυο τους αντάλλαξαν πάσες και ο Ισπανός διεθνής μεσοεπιθετικός φάνηκε εντυπωσιασμένος από τις ικανότητες του νεαρού.

«Έχω ξαναπαίξει με την Μπαρτσελόνα στο… ηλεκτρονικό», δήλωσε ο θαυμαστής του Ινιέστα. «Παίζω μπάλα όλη μου τη ζωή, ο κόσμος το θεωρεί τρελό που παίζω με ένα πόδι, αλλά ο πατέρας μου παίζει, ο μεγαλύτερος αδερφός μου παίζει, οπότε είναι φυσιολογικό για μένα να θέλω να το κάνω κι εγώ».




Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.