Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Τα πάχη της τα κάλλη της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

H Sarah Massey είναι «δίμετρη» αλλά στην περιφέρεια - Δείτε τις φωτογραφίες
.
Έχει περιφέρεια… 2 μέτρα και 14 εκατοστά (!) και δηλώνει περήφανη γι’ αυτό. Η 33χρονη Sarah Massey από το Σικάγο έχει να διηγείται πως κάποτε έσπασε τη λεκάνη μιας τουαλέτας μόνο επειδή κάθισε πάνω της και πως συχνά δυσκολεύεται να περάσει από την πόρτα.

Μητέρα δύο παιδιών η Massey- με βάρος 203 κιλά- λέει πως είναι περήφανη για την ασυνήθιστη φιγούρα της αλλά παραδέχεται πως αυτή της προκαλεί και προβλήματα κινητικότητας, για τα οποία λαμβάνει επίδομα 900 ευρώ το μήνα.

«Κάθε μέρα ακούω σχόλια, καλά και κακά. Παλιά ντρεπόμουν, τώρα συνεχίζω με το κεφάλι ψηλά», δηλώνει, «στο σχολείο με κορόιδευαν αλλά η κατάσταση αυτή είναι κληρονομική, δεν μπορώ να κάνω κάτι για τα οπίσθιά μου.
Πέρασα μια περίοδο που με απασχολούσε τι σκέφτονται οι άνθρωποι αλλά σήμερα θέλω να δείξω στον κόσμο πως είμαι περήφανη που είμαι εγώ».

Είναι τέτοια η αυτοπεποίθηση της Massey που βγάζει και προκλητικές φωτογραφίες για τους άνδρες που λατρεύουν τις καμπύλες της.

«Μερικοί άνθρωποι δεν πιστεύουν πως κάποιος μπορεί να έχει τόσο μεγάλα οπίσθια, επειδή ο άνω κορμός μου είναι μικρός», τονίζει, «αλλά κουβαλάω αυτά τα κιλά πάντα μαζί μου, δεν είναι ψεύτικα τα οπίσθια, απλά κυλούν στο αίμα μου!».

Από τότε που ανακάλυψε στο διαδίκτυο μια κοινότητα ανδρών που εκτιμούν τις καμπύλες, η Sarah λέει πως δεν έχει μείνει χωρίς θαυμαστές.

«Όλα άρχισαν όταν έβγαλα μερικές φωτογραφίες για να φανεί η απώλεια βάρους κι ένας φίλους μου τις ανέβασε στο Facebook. Είχαν τόσα ‘like’ που με ρώτησε αν θα ήθελα να ποζάρω γι’ αυτόν. Αυτές οι φωτογραφίες άρεσαν πολύ», εξηγεί.

Παρότι η ίδια νιώθει άνετα με το μέγεθός της, το να γεμίσει την γκαρνταρόμπα της απαιτεί πολλά χρήματα και προγραμματισμό.

«Δεν μπορώ να βρω ρούχα σε κανονικά μαγαζιά, πρέπει να απευθύνομαι σε ειδικούς», λέει στη Daily Mail, «αγοράζω τα περισσότερα ρούχα μου online από καταστήματα με μεγάλα μεγέθη. Ξοδεύω έως 480 ευρώ το μήνα σε ρούχα».
Τα προβλήματά της δεν σταματούν στα ρούχα, συχνά είναι πρόβλημα και το να περάσει από την πόρτα. «Περνάω στο πλάι», εξηγεί, «έχω σπάσει κατά καιρούς καρέκλες και μια φορά έσπασα τη λεκάνη τουαλέτας στο θέατρο- ήταν απαίσιο».

Η Sarah κάνει σιγά σιγά βήματα για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα κινητικότητας με γυμναστική που θα τη βοηθήσει να χάσει βάρος.

«Παρότι αγαπώ τα οπίσθιά μου θα ήθελα να είναι λίγο μικρότερα», παραδέχεται, «το μέγεθός τους μού προκαλεί προβλήματα στην πλάτη».

Μπορεί η μεγάλη περιφέρεια να είναι χαρακτηριστικό της οικογένειάς της, ωστόσο η 33χρονη αναγνωρίζει πως η διατροφή της με junk food δεν βοηθά.

Η Massey λέει πως μεγαλώνοντας δεχόταν διαρκώς σχόλια για τα οπίσθιά της και πως πάντα προσέλκυε άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας. «Οι άνδρες της ηλικίας μου δεν ενδιαφέρονταν για μένα, τους άρεσαν οι πιο αδύνατες φίλες μου.

Οι μεγαλύτεροι άνδρες με πρόσεχαν επειδή τους άρεσε το σώμα μου», εξομολογείται. «Έτσι πάντα είχα σχέσεις με άνδρες δέκα έως και 20 χρόνια μεγαλύτερούς μου».

Παρά τα αρνητικά σχόλια και τις δυσκολίες, η Sarah λέει πως δεν μετανιώνει για κάτι και ελπίζει να αποτελέσει
έμπνευση για άλλες γυναίκες.

«Το να έχω αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μου με κάνει χαρούμενη», δηλώνει, «αν μπορώ να εμπνεύσω άλλες γυναίκες να αγκαλιάσουν τις καμπύλες τους και να είναι περήφανες που είναι μεγαλόσωμες, θα είμαι πολύ χαρούμενη», καταλήγει.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.