Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

«Μπορεί να μου έκαψαν το σώμα μου, αλλά όχι την ψυχή»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το «κορίτσι της φωτογραφίας» του Βιετνάμ μιλά για τη φρίκη του πολέμου.

Πριν από 41 χρόνια η φωτογραφία της έκανε το γύρο του κόσμου και έμεινε στην ιστορία ως το σύμβολο της φρίκης του πολέμου στο Βιετνάμ. Η Κιμ Φουκ Φαν Τι ήταν μόλις 9 ετών όταν έπεσε θύμα επίθεσης με βόμβα ναπάλμ, που έκαψε το μεγαλύτερο μέρος του κορμιού της.

Απαθανατίστηκε να τρέχει κλαίγοντας για να σωθεί, με το πρόσωπό της κυριευμένο από τρόμο και το σώμα της σημαδεμένο από εγκαύματα, σε μια φωτογραφία που έκανε τον γύρο του κόσμου κι έμεινε στην ιστορία ως το ντοκουμέντο που συνοψίζει την αγριότητα και την τραγωδία του πολέμου.



Μιλώντας αποκλειστικά στο Mega η Κιμ Φουκ περιγράφει τον εφιάλτη που έζησε τότε και παράλληλα στέλνει ένα μήνυμα ειρήνης και ανθρωπιάς.

«Σε καμία περίπτωση. Μπορεί να μου έκαψαν το σώμα μου, αλλά όχι την ψυχή, το όνειρο, το μέλλον μου. Έχω μια καινούργια φωτογραφία να δείξω στον κόσμο. Είμαι ακόμη ζωντανή και κρατάω το όνειρό μου ζωντανό», λέει, μεταξύ άλλων.

Δείτε το βίντεο...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.