Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Γιαγιά 100 ετών πηγαίνει τρεις φορές την εβδομάδα γυμναστήριο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σηκώνει βάρη, κάνει όργανα και αεροβική!

Η Louise Smith από το Croydon είναι 100 ετών και παρά το προχωρημένο της ηλικίας της πηγαίνει τρεις φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο!

(Μήπως έχει έρθει ο καιρός να αφήσετε τις δικαιολογίες και να γραφτείτε κι εσείς;)

Τον επόμενο μήνα θα γίνει 101 ετών και μέχρι στιγμής δε δείχνει σημάδια... κούρασης!

Σηκώνει βάρη, κάνει όργανα και συμμετέχει και σε ομαδικά προγράμματα αεροβικής, όπου συνοδεύεται από την 79χρονη κόρη της!



Η Louise συνταξιοδοτήθηκε το 1980 και είναι το γηραιότερο μέλος του γυμναστηρίου της γειτονιάς της.

«Κάνω σχεδόν τα πάντα. Όργανα, αεροβική, κολυμπάω στην πισίνα. Το κάνω εδώ και χρόνια και συνεχίζω γιατί με κάνει να νιώθω υγιής. Κάποιες φορές πηγαίνω και τέσσερις φορές την εβδομάδα. Έχω κάνει πολλούς φίλους εκεί. Όλοι με γνωρίζουν» είπε η ίδια μιλώντας στη Daily Mail.



Όσο για το μυστικό της ζωντάνιας της;

«Τρώω καλό φαγητό και δεν ανησυχώ πολύ για τα πράγματα. Τρώω πολλά φρούτα και λαχανικά και δεν πίνω πολύ αλκοόλ».



Κι όσο κι αν δηλώνει ότι τα πηγαίνει καλά με το σώμα της, η ίδια δεν ήξερε καν... πόσο χρονών είναι!

Τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο καιρό.



Η Louise πήγε στη Μ. Βρετανία από τη Τζαμάικα τη δεκαετία του 1960. «Όλοι νόμιζαν ότι ήμουν 97. Όμως η ανιψιά μου από τη Τζαμάικα μού έστειλε το πιστοποιητικό γέννησής μου και είδα ότι είμαι 100. Δεν ήξερα πόσο χρονών είμαι και ήθελα να το ξεκαθαρίσω. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω έβαλα έναν αριθμό στην τύχη. Ήξερα την ημερομηνία, δεν ήξερα όμως τη χρονολογία, επειδή η μαμά μου δεν μου το είχε πει ποτέ. Ήταν μια έκπληξη για μένα που έμαθα ότι είμαι 100, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό» κατέληξε.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.