Ανικανοποίητο εμφανίζεται το 30% των χρηστών smartphone.
Από τη νέα έρευνα της Ericsson για την απόδοση των δικτύων και τις απαιτήσεις των συνδρομητών, βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα, με βασικότερο το γεγονός ότι τα τρέχοντα δίκτυα κινητής δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των χρηστών.
Η έκθεση του Ericsson ConsumerLab, αναφέρει ότι έως και 60% των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ πάνω από το 30% των χρηστών αντιμετωπίζουν προβλήματα σε καθημερινή βάση.
Για να εξασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τους χρήστες, το περιεχόμενο θα πρέπει να εμφανίζεται στην οθόνη γρήγορα, ενώ η αναμονή τους κουράζει. Ωστόσο, δεν είναι αρκετό για τους παρόχους να βελτιωθεί απλώς η επίδοση του δικτύων με την ελπίδα ότι αυτό θα παρατηρηθεί από τους πελάτες.
Η επικοινωνία της σταθερής απόδοσης των δικτύων είναι απαραίτητη για να αλλάξει η αντίληψη των πελατών. Οι χρήστες πρέπει να είναι γνώστες των αλλαγών για να υπάρχει και αντίκτυπος στα επίπεδα ικανοποίησης και στην πιστότητά τους προς τον πάροχο.
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι ένας ικανοποιημένος χρήστης είναι γενικά λιγότερο πιθανό να αλλάξει πάροχο, το οποίο οδηγεί μακροπρόθεσμα σε αύξηση των εσόδων του παρόχου.
Συμπερασματικά, η βελτιωμένη και σταθερή απόδοση των δικτύων είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της πιστότητας των συνδρομητών που χρησιμοποιούν smartphones, δίνοντας στους παρόχους ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η έρευνα του Ericsson ConsumerLab έγινε με online συνεντεύξεις σε 1.000 ιδιοκτήτες smartphone από 18 έως 64 ετών, σε 12 χώρες.
Πηγή: http://www.thegang.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.