Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Οι δίδυμες που… δεν έχουν την ίδια μέρα γενέθλια

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Γεννήθηκαν με 87 μέρες διαφορά.
Η Amy και η Katie είναι τα «μικρά θαύματα» της οικογένειας Elliott. Οι δίδυμες μικρούλες γεννήθηκαν με… 87 μέρες διαφορά η μία από την άλλη!

Οι συσπάσεις του τοκετού έπιασαν τη μητέρα τους τέσσερις μήνες πρόωρα. Τότε ήρθε στον κόσμο η Amy, όμως ξαφνικά οι συσπάσεις σταμάτησαν και… τρεις μήνες μετά γεννήθηκε και η Katie!

Οι μικρούλες αναμένεται να γραφτούν στο βιβλίο με τα ρεκόρ Γκίνες.

Η 34χρονη μητέρα τους από το Glenmore της Ιρλανδίας δήλωσε: «Η Amy έδινε μάχη για τη ζωή της στη θερμοκοιτίδα και η Katie πάλευε για να κρατηθεί στη ζωή μέσα στην κοιλιά μου. Ήταν οι τρεις πιο δύσκολοι μήνες της ζωής μου, όμως ο άντρας μου μού έλεγε συνεχώς: “Όπου υπάρχει ζωή, υπάρχει ελπίδα”».

Η εγκυμοσύνη της πήγαινε καλά μέχρι την 23η εβδομάδα της κύησης, τον περασμένο Μάιο, όταν η Maria αισθάνθηκε μια δυσφορία.



«Ένιωθα πόνους και ανησύχησα. Πήγα στο γιατρό μου, ο οποίος με έστειλε αμέσως στο νοσοκομείο. Λίγες ώρες αργότερα έσπασαν τα νερά μου» είπε ακόμη.

Οι γιατροί την ενημέρωσαν ότι υπήρχε μεγάλη πιθανότητα τα μωρά να μη γεννηθούν ζωντανά. «Έπαθα σοκ και ξέσπασα σε κλάματα. Οι γιατροί τους έδιναν πολύ λίγες πιθανότητες γιατί ήταν πολύ πρόωρες. Δεν ήθελα να τις χάσω. Προσευχόμουν στο Θεό, ζητώντας να γίνει ένα θαύμα».



Μετά από δύο αγωνιώδεις ημέρες γεννήθηκε η Amy. Το βάρος της δεν ξεπερνούσε το μισό κιλό!




«Την πήραν αμέσως στη μονάδα εντατικής θεραπείας νεογνών. Ήμουν εξαντλημένη, όμως έπρεπε να συγκεντρωθώ και για το δεύτερο μωρό. Ξαφνικά όμως οι συσπάσεις μου σταμάτησαν. Οι γιατροί δεν είχαν ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Την επόμενη μέρα προσπάθησαν να μου προκαλέσουν τεχνητούς πόνους, όμως δεν έγινε τίποτα. Μετά από μερικές ώρες με τον άντρα μου αποφασίσαμε να αφήσουμε τη Φύση να αναλάβει».



Λίγους μήνες μετά ήρθε στον κόσμο η Katie. «Την πήρε η νοσοκόμα και την έβαλε να ξαπλώσει δίπλα στην Amy μέσα στη θερμοκοιτίδα και η Amy χαμογέλασε αμέσως. Δεν είχαμε καμία αμφιβολία. Είχαν αναγνωρίσει η μία την άλλη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.