«Τα ΑμΕΑ ακόμη έρχονται αντιμέτωπα με πλείστα εμπόδια καθημερινά στη ζωή τους.
Για να μπορούνε να συμμετέχουν πλήρως στην κοινωνία μας και στην οικονομία μας, θα πρέπει να μπορούν να έχουν ευκολότερη πρόσβαση στα δημόσια κτίρια, στις συγκοινωνίες και στις ψηφιακές υπηρεσίες», υπογράμμισε η επίτροπος.
«Η συμμετοχή στα κοινά κι η αυτονομία των ΑμΕΑ εδράζεται σε μία προϋπόθεση αρχής: την προσβασιμότητα όλης της κοινωνίας μας», επεσήμανε από την πλευρά της η Καρλοτί.
«Τα 80 εκατ. των ΑμΕΑ δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται αποκλειστικά υπό το πρίσμα του κόστους για την κοινωνία μας, αλλά υπό όρους κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης», επέμεινε η Ρέντινγκ, υπενθυμίζοντας πως ένα σχέδιο δράσης για το διάστημα 2010-15 υπέρ των ΑμΕΑ και μία ευρωπαϊκή πράξη για την προσβασιμότητα βρίσκονται υπό προετοιμασία. «Η προσβασιμότητα προσφέρει νέες εμπορικές ευκαιρίες και (οι άνθρωποι με αναπηρία) μπορούν να έχουν έναν πραγματικό αντίκτυπο στην παροχή κινήτρων για την καινοτομία και την οικονομική ανάπτυξη», πρόσθεσε.
Μολαταύτα, αγεφύρωτο εξακολουθεί να παραμένει το χάσμα ανάμεσα στους ευσεβείς πόθους και την πραγματικότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο σταθμός του μετρό που εξυπηρετεί τα θεσμικά όργανα της ΕΕ, στην καρδιά των Βρυξελλών, ο οποίος δεν είναι προσβάσιμος εδώ και πολλές ημέρες για τους ανθρώπους με αναπηρία εξαιτίας εργασιών που προβλέπεται να διαρκέσουν πολλούς μήνες.
Πηγή: http://www.kerdos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.