Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

«Ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ερίκ Αμπιντάλ: Είμαι έτοιμος να επιστρέψω.

Σε καμία στιγμή δεν πέρασε από το μυαλό του Ερίκ Αμπιντάλ να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια, λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας που είχε, όπως τόνισε σε δηλώσεις του.

Ο γάλλος αριστερός μπακ επέστρεψε στις προπονήσεις της Μπαρτσελόνα την προηγούμενη εβδομάδα μετά από οκτώ μήνες απουσίας, λόγω της μεταμόσχευσης ήπατος στην οποία είχε υποβληθεί πριν από καιρό.

«Πλέον αισθάνομαι καλά. Είμαι έτοιμος να επιστρέψω. Υπήρχαν στιγμές που ξυπνούσα το πρωί και τα πράγματα ήταν δύσκολα. Ωστόσο, όσο πέρναγε ο καιρός γινόμουν καλύτερα. Στόχος μου ήταν να επιστρέψω κάποια μέρα σε κανονικό ρυθμό προπονήσεων. Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου πως θα σταματήσω να παίζω ποδόσφαιρο, το οποίο, μαζί με την οικογένειά μου, είναι όλη μου η ζωή», είπε αρχικά ο έμπειρος αριστερός μπακ.

Στη συνέχεια ο ποδοσφαιριστής των «μπλαουγκράνα» πρόσθεσε: «Ήξερα πως αργά ή γρήγορα θα γινόμουν καλά. Ποτέ δεν σταμάτησα να προσπαθώ, προκειμένου να επιστρέψω στην αγωνιστική δράση. Αν δεν προσπαθήσεις δεν γνωρίζεις αν θα καταφέρεις να πετύχεις τον σκοπό σου».

Ο Αμπιντάλ μίλησε και για την μάχη κόντρα στον καρκίνο που δίνει ο τεχνικός της Μπαρτσελόνα, Τίτο Βιλανόβα: «Εγώ και ο Τίτο έχουμε περάσει πάνω- κάτω τα ίδια πράγματα σχετικά με την υγεία μας και σκεφτόμαστε διαφορετικά από τους υπόλοιπους».


Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.