Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Πολιτιστικό Κέντρο Ακαδήμεια: Βιβλιοπαρουσίαση για Ενηλίκους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η θετική επίδραση της μουσικής στον ψυχισμό του ανθρώπου είναι πλέον επιστημονικά τεκμηριωμένη και είναι κοινώς αποδεκτό, πόσο μπορεί η μουσική να συμβάλλει στην αρμονία και στην εσωτερική ισορροπία. Αυτό ισχύει για τον κάθε άνθρωπο, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του, καθώς η μουσική επιδρώντας ολιστικά, επιφέρει εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα χωρίς να ξεχωρίζει μεταξύ ανθρώπων με και δίχως αναπηρία.

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, νηπιαγωγούς, μουσικούς, μουσικοπαιδαγωγούς, μουσικοθεραπευτές, αλλά και σε όσους έχουν σχέση με την θεραπεία ή την εκπαίδευση παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με και δίχως αναπηρία.

Το βιβλίο γράφτηκε όμως και για τα άτομα με αναπηρία και τους γονείς τους: για τους γονείς ως βοήθημα για να καταλάβουν καλύτερα τα παιδιά τους και για όλους όσους ασχολούνται με παιδιά – ανεξάρτητα από τις ικανότητές τους – ως παρότρυνση να κατανοήσουν καλύτερα τις ψυχικές ανάγκες των παιδιών και ταυτόχρονα να αλλάξουν τη στάση τους απέναντι στα άτομα με αναπηρία.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ LUCIA KESSLER – ΚΑΚΟΥΛΙΔΗ:
Η Lucia Kessler Κακουλίδη είναι καθηγήτρια Θεραπευτικής Ρυθμικής. Σπούδασε στη Γερμανία στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου Θεραπευτική Ρυθμική με καθηγήτρια την A. Hoellering. Από το 1984 εργάζεται στην Ελλάδα με παιδιά και ενήλικες με νοητική υστέρηση και αυτισμό στο «Ίδρυμα για το Παιδί Παμμακάριστος», στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών και διδάσκει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει άρθρα στην Ελλάδα και στη Γερμανία σχετικά με την εφαρμογή της Θεραπευτικής Ρυθμικής στην Ειδική Παιδαγωγική. Παράλληλα έχει διδάξει σε σεμινάρια και έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια στα πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Γερμανίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.