Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

«Παίζουν με τη ζωή μας»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Αναγνώστρια του enikos.gr με την παρακάτω ηλεκτρονική επιστολή, εκφράζει τον προβληματισμό και την αγανάκτησή της σχετικά με τα φάρμακα που πρέπει ως μεταμοσχευμένη να λαμβάνει και αυτό που τελικά το κράτος μπορεί να της εξασφαλίσει:

"Oνομάζομαι Μετσίνη Γεωργία και είμαι μεταμοσχευμένη ήπατος. Χτές που πήγα στο φαρμακείο να πάρω τα ανοσοκατασταλτικά μου, μου ζήτησαν συμμετοχή 80 ευρώ για να πάρω τα πρωτότυπα και όχι τα γενόσημα. Συγκεκριμένα ήταν 2 κουτιά N…των 25 mg,2 κουτιά N… των 50 mg,2 κουτιά C… 500mg και ένα κουτί C… 250 mg.

Δεν μπορούν να παίζουν με τις ζωές μας ,φτάνει πια. Κάνεις δεν μου εξασφαλίζει ότι παίρνοντας το γενόσημο ότι δεν θα χάσω το μόσχευμα μου. Έπειτα στα ανοσοκατασταλτικά μας κάνουν μια εξέταση που λέγεται επίπεδα κυκλοσπορίνης η οποία καθορίζει την δόση και το φάρμακο που ταιριάζει καλύτερα σε έναν μεταμοσχευμένο. Δεν παίρνουμε όλοι τα ίδια φάρμακα. Πως λοιπόν το κράτος μας βάζει όλους σε ένα καζάνι; Με ποιά λογική διακινδυνεύουν την υγεία μας; Σας παρακαλώ κάντε κάτι ώστε ορισμένες κατηγορίες ασθενών όπως μεταμοσχευμένοι, νεφροπαθείς και καρκινοπαθείς να εξαιρεθούν από τον νόμο για τα γενόσημα.

Δεν αντέχουμε πια να πληρώνουμε ακόμα και με την ζωή μας τα λάθη των πολιτικών. Σας παρακαλώ φτιάξτε ένα αρθρο με το θέμα γιατί δεν ξέρω πόσοι από τους συμπάσχοντες μου έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώνουν κάθε μήνα για το αυτονόητο, τα φάρμακα τους και μαζί με αυτούς που αδυνατούν είμαι κι εγώ. Έχουμε δικαίωμα στη ζωή και δεν πρόκειται να αφήσουμε κανέναν να μας το στερήσει."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.