Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Τόση αδιαφορία...

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.



«Είμαι 59 ετών, έχω κάνει μεταμόσχευση και είμαι πατέρας τεσσάρων παιδιών. Η σύνταξη, με τα μέτρα της κυβέρνησης, έχει "κατέβει" στα 547.74 ευρώ και τώρα καλούμαι να πληρώσω και 80 ευρώ συμμετοχή κάθε μήνα για να παίρνω τα ανοσοκατασταλτικα μου φάρμακα», αναφέρει αναγνώστης του enikos.gr, που έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο.

«Δεν έχω καταβάλλει το χαράτσι της ΔΕΗ… Δηλαδή να κόψω και τον λαιμό μου να βρω λύση για το πως θα ζεστάνω τα παιδιά μου! Μα τόσο αδιαφορία από το κράτος πρόνοιας; Τόσο αδιαφορία για συνανθρώπους που τους τίμησαν με την ψήφο τους και σήμερα απολαμβάνουν τους παχυλούς μισθούς τους;».



Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.