Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

Βάλτε το αυγό… στο πρωινό σας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Κάνουν περισσότερο καλό απ’ ό,τι πίστευαν οι ειδικοί.

Το πρωινό είναι από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας και σύμφωνα με τους επιστήμονες αν σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και αυγό ακόμη καλύτερα!

Μάλιστα όπως αναφέρουν τα αυγά είναι πιο ευεργετικά για την υγεία του ανθρώπου απ’ ό,τι πίστευαν οι επιστήμονες πριν από 30 χρόνια. Όχι μόνο βρήκαν ότι τα αυγά περιέχουν χαμηλά λιπαρά και θερμίδες αλλά είναι και πολύ πλούσια σε βιταμίνη D.

Όπως αναφέρει μελέτη, που χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Υγείας της Μεγάλης Βρετανίας, τα αυγά μεσαίου μεγέθους έχουν σήμερα περίπου 25% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά, τα οποία συνδέονται με καρδιακές παθήσεις, συγκριτικά με αυτά που πωλούνταν τη δεκαετία του ’80.

Περιέχουν 1,3 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών, ενώ παλαιότερα περιείχαν 1,7 γραμμάρια, ενώ η συνιστώμενη ημερήσια δόση δεν πρέπει να ξεπερνά τα 20 γραμμάρια την ημέρα.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι περιέχουν 177 μικρογραμμάρια χοληστερίνης, ουσία που προκαλεί το φράξιμο των αρτηριών, περίπου 10% λιγότερο από τα 202 μικρογραμμάρια που είχαν δείξει προηγούμενες μελέτες. Προσδίδουν ακόμη λιγότερες θερμίδες στον οργανισμό απ’ ό,τι αρχικά είχε εκτιμηθεί, καθώς σύμφωνα με την ίδια έρευνα περιέχουν μόλις 66 θερμίδες και όχι 78.

Σύμφωνα με τους ειδικούς τα αυγά περιέχουν τη διπλάσια ποσότητα βιταμίνης D που πίστευαν ότι περιείχαν τη δεκαετία του ’80.

Η βιταμίνη D είναι σημαντική για την υγεία των οστών και την πρόληψη της ραχίτιδας, μια πάθηση που προκαλεί παραμορφώσεις των οστών σε μικρά παιδιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.