Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Έχασε 7 κιλά σε 30 μέρες κάνοντας γυμναστική μέσω YouTube

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Έκπληξη προκαλεί η ιστορία μιας υπέρβαρης νεαρής γυναίκας η οποία απαλλάχθηκε από τα περιττά της κιλά σε έναν μήνα, εύκολα, χωρίς κόστος, με τη βοήθεια του διαδικτύου. Πρόκειται για την 22χρονη Λίζα Κούρτι από το Λονδίνο η οποία ζύγιζε περίπου 100 κιλά στα 18 της.

Η φοιτήτρια συνήθιζε να τρώει καθημερινά τρόφιμα με λιπαρά και να τσιμπολογάει σνακ όπως πατατάκια, γλυκά, σοκολάτες, επιδεινώνοντας με αυτόν τον τρόπο την ήδη χαμηλή της αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση.

«Το αυξημένο βάρος μου επηρέαζε όλους τους τομείς της ζωής μου», αναφέρει η ίδια η Λίζα. «Όταν αντίκρισα τη φιγούρα μου σε καθρέφτη ενός καταστήματος και συνειδητοποίησα ότι αυτή η κυρία ήμουν εγώ, ένα 18χρονo κορίτσι κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να συνεχίσω να έχω αυτή την εμφάνιση καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μου», εξομολογείται η νεαρή.

Από εκείνη τη στιγμή, όλα άλλαξαν για την 22χρονη φοιτήτρία η οποία αποφάσισε να αλλάξει ριζικά την εικόνα της. «Ντρεπόμουν τόσο πολύ να πάω στο γυμναστήριο και έτσι αποφάσισα να γυμναστώ σπίτι μου, εκεί που κανένας δεν θα με έκρινε», αποκαλύπτει η κοπέλα.

Έτσι με τη βοήθεια του διαδικτύου και συγκεκριμένα με βιντεάκια εκγύμνασης που παρέχονται δωρεάν στο Youtube η κοπέλα κατάφερε να χάσει τα πρώτα της 7 κιλά μέσα σε 30 ημέρες και συνεχίζει τις προσπάθειες μέχρι σήμερα για να πετύχει το σώμα των ονείρων της.

Δείτε τις φωτογραφίες εδώ:










Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.