Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2016

Παρήγγειλε ένα απλό σερβίτσιο και παρέλαβε 26 κούτες!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τι πήγε λάθος στην ηλεκτρονική παραγγελία.

Η 61χρονη Lynn Aconley αποφάσισε να παραγγείλει ηλεκτρονικά ένα σερβίτσιο αποτελούμενο από 26 κομμάτια, αλλά ποτέ δεν φανταζόταν ότι αυτή η παραγγελία θα έφτανε σε 26 ξεχωριστές κούτες!

Η γυναίκα παρήγγειλε από το online κατάστημα το σερβίτσιο που αποτελείται από πιάτα και κούπες έναντι 149 λιρών. Όταν όμως έφτασε η παραγγελία της διαπίστωσε ότι είχαν έρθει 26 κούτες και τα κομμάτια από το σερβίτσιο είχαν συσκευασθεί ξεχωριστά επειδή ο υπολογιστής καταχώρησε την παραγγελία ως 26 ξεχωριστά κομμάτια και όχι ως ενιαία παραγγελία.

Το κάθε κομμάτι ήταν συσκευασμένο στο δικό του ξεχωριστό χάρτινο κουτί με το ανάλογο πλαστικό περιτύλιγμα για εύθραυστα αντικείμενα. Μάλιστα, κάποια κουτιά είχαν και κενές θέσεις πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να είχαν συσκευαστεί και μαζί.

Όταν η Aconley επέστρεψε στο σπίτι της χρειάστηκε πάνω από μια ώρα να ξεπακετάρει όλες τις συσκευασίες. «Δυστυχώς φαίνεται ότι ουσιαστικά πλήρωσα το τίμημα της παραγγελίας μου για κάθε κομμάτι ξεχωριστά, αντί ενός συνόλου» είπε η ίδια και πρόσθεσε «Θεώρησα ότι εφόσον έγινε η παραγγελία από τον ίδιο πελάτη, την ίδια μέρα και από την ίδια κατηγορία στο ηλεκτρονικό κατάστημα ένας κοινός νους θα τα έβαζε όλα σε ένα ή έστω λιγότερα από 26 κουτιά και όχι όλα ξεχωριστά, όπως έγινε. Μοιάζει απίστευτο ότι ξοδεύτηκαν τόσα πολλά κουτιά αντί για ένα-δύο. Ήταν τόσο αχρείαστο όλο αυτό. Γέμισε ένα βουνό σκουπίδια το σπίτι μου.»

Η γυναίκα είχε παραγγείλει πριν κάποιες μέρες ένα σερβίτσιο για τέσσερα άτομα αλλά θεώρησε ότι χρειάζεται και άλλα πιάτα και κούπες και παρήγγειλε κάποια τεμάχια ακόμη. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν περίμενε να φτάσουν όλα ξεχωριστά. Όπως δήλωσε η ίδια στη Daily Mail δεν ήταν απλά το γεγονός ότι ήταν ξεχωριστά πακεταρισμένα αλλά ότι το κάθε κουτί ήταν υπερβολικά μεγάλο για το αντικείμενο που είχε μέσα. Για παράδειγμα για ένα μικρό μπολ χρειάστηκε μια ολόκληρη κούτα.

Όπως είπε δεν έχει κανένα παράπονο από την ποιότητα των αντικειμένων που παρέλαβε αλλά αφενός το να σταλούν με αυτό τον τρόπο είναι σπατάλη για το περιβάλλον και από την άλλη απορεί αν κάποιος από το κατάστημα δεν παρατήρησε ότι όλα αυτά πάνε στον ίδιο άνθρωπο και μάλιστα είναι όλα παρόμοια. Η εταιρεία ωστόσο απάντησε ότι ερευνά το περιστατικό με τα... υπερβολικά πολλά κουτιά!








Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.