Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Αυτά είναι τα τελευταία μηνύματα που εστάλησαν σε αγαπημένα πρόσωπα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Λέξεις αγάπης και απόρριψης λίγο πριν το θάνατο ή μετά από έναν χωρισμό.

Τίποτα δε στοιχειώνει περισσότερο κάποιον, από τα τελευταία λόγια που εκείνος ή εκείνη ανταλλάσσει με ένα αγαπημένο πρόσωπο. Εκεί έξω, στον αχανή κόσμο του διαδικτύου, υπάρχει η Emily Trunko η οποία διαχειρίζεται τη σελίδα στο Tumblr, The Last Message Received (το τελευταίο μήνυμα που ελήφθη). Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το όνομα, πρόκειται για μια συλλογή από μηνύματα που ανταλλάχτηκαν μέσω κινητών, που στάλθηκαν από πρώην αγαπημένους μετά από έναν χωρισμό, από φίλους και συγγενείς πριν αποβιώσουν.

Δείτε μερικά από αυτά τα μηνύματα:

Τελευταία επικοινωνία με κάποιον αγαπημένο: «Ήταν ωραία χθες, διασκεδάσαμε»

«Ναι, σε παρακαλώ, μην επικοινωνήσεις ξανά μαζί μου»

«Γιατί, έκανα κάτι κακό;»

«Το σκέφτηκα καλύτερα και απλά δεν μου αρέσεις»

«Ω, εντάξει»

«Απλά δε μπορώ να είμαι με κάποια σαν εσένα. Χωρίς παρεξήγηση»



Το τελευταίο «σ' αγαπώ» πριν πεθάνει από υπερβολική δόση:

«Αλήθεια, σε σκεφτόμουν και αυτό με έκανε να γελάω τόσο δυνατά»

«Μωρό μου σ΄αγαπώ»



«Αισθάνομαι χάλια... σε άφησα... και δεν κοίταξα πίσω ή δεν σου έδωσα την ευκαιρία να μιλήσεις»



Τα τελευταία λόγια ενός αδελφού, πριν σκοτωθεί: «(...) Θέλω να είσαι χαρούμενη»

«Πάτρικ, σε παρακαλώ απάντησε. Πες μου ότι δεν είναι αλήθεια»



Ο πραγματικός λόγος που δεν ήρθε: «Δεν ήρθες ποτέ. Γιατί;»

«Γιατί δεν σε αγαπώ πια»



Δεν απάντησε ποτέ: «Με ένα λάθος και δεν θα ξαναμιλήσουμε;»



Το τελευταίο μήνυμα μιας γιαγιάς πριν μπει στο χειρουργείο: «Μην ανησυχείς γλυκό μου. Θα είμαι καλά. Σε αγαπώ πολύ»



Το τελευταίο σπαραξικάρδιο μήνυμα: «Είναι η τελευταία φορά που κλαίω για σένα ή εξαιτίας σου»

«Λυπάμαι, πάντα θα σημαίνεις πολλά για μένα και δεν ήθελα να τελειώσουμε έτσι»



Το τελευταίο μήνυμα πριν βρει άλλη φιλενάδα: «Λυπάμαι. Ορκίζομαι στο Θεό ότι θα προσπαθήσω να σε κάνω ευτυχισμένη»




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.