Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Η κοπέλα που μιλάει για την ασθένειά της και κάνει… τρικ!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Κάνει τα δάχτυλά της... λάστιχο και τρελαίνει το YouTube - Δείτε το βίντεο.

Η νεαρή Taryn από τις ΗΠΑ έχει το σύνδρομο Ehlers-Danlo το οποίο ουσιαστικά κάνει το δέρμα της εύθραυστο και τις αρθρώσεις πιο χαλαρές. Αποφάσισε λοιπόν να ανεβάσει ένα βίντεο στο Youtube δείχνοντας τι μπορεί να κάνει με τα «υπερ-ελαστικά» δάχτυλά της.

Κάνει διάφορα τρικ, ίσως λίγο ανατριχιαστικά, και τεντώνει εντελώς πίσω τα δάχτυλά της χωρίς να πονάει καθόλου όπως λέει. Εξηγεί την κατάσταση η οποία της το προκαλεί και αναδεικνύει στην κάμερα τα τεχνάσματα που μπορεί να κάνει λόγω του συνδρόμου που έχει. Κατά τη διάρκεια του βίντεο λυγίζει τόσο πολύ τα δάχτυλά της που τα κάνει ένα με την παλάμη της.

Ενώ ορισμένοι χρήστες του Youtube δηλώνουν εντυπωσιασμένοι με τα κόλπα που κάνει η Taryn άλλοι είναι πιο αυστηροί και την προειδοποιούν για το τι μπορεί να πάθει. Ένας χρήστης μάλιστα της έγραψε: «Ακόμα κι αν δεν σε πονάει τώρα, προκαλείς ανεπανόρθωτη βλάβη στις αρθρώσεις σου κάνοντας αυτά τα κόλπα. Ξέρω ότι είναι διασκεδαστικό να τραβάς την προσοχή, τα έκανα και εγώ αυτά τα κόλπα όταν ήμουν σε πιο νεαρή ηλικία. Αλλά τώρα είμαι 45 χρονών και έχω πόνους όλη την ώρα.» Ένας άλλος επιβεβαιώνει λέγοντας ότι αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα περνώντας τα χρόνια και λέει στην κοπέλα «Μου πέφτουν τα πράγματα από τα χέρια και τα δάχτυλά μου πηγαίνουν πίσω ακόμη και αν δεν το θέλω. Οι σύνδεσμοι και οι αρθρώσεις μου είναι σαν λάστιχο που δεν το ελέγχω. Με τα χρόνια φθείρονται γιατί είναι σαν κανονικά λάστιχα».

Όπως λέει βέβαια η νεαρή Taryn σκοπός της είναι να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για το συγκεκριμένο σύνδρομο και αν κάποιος βλέπει ότι έχει πολύ μεγάλη ελαστικότητα στις αρθρώσεις να επισκεφτεί έναν γιατρό για να το εξετάσει. Το βίντεο της πάντως έχει γίνει ήδη viral με πάνω από 127.000 προβολές σε λίγες μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.