Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Τι αποκαλύπτει η μητέρα της Άννυ μέσα από τις φυλακές

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τέσσερις μήνες μετά την υπόθεση της μικρής Άννυ, που συγκλόνισε το Πανελλήνιο, η μητέρα της 4χρονης μιλά μέσα από τις φυλακές.

Η ίδια καλεί τον πατέρα της μικρής να πει την αλήθεια ενώ αποκαλύπτει και τη συνομιλία που είχε με τον φίλο του συντρόφου της, Νικολάι.

«Του είπα (στον πατέρα της Άννυ) τι έκανες στο παιδί μου, το πούλησες; Τσακωθήκαμε πολύ άσχημα και αυτός το πρωί έφερε το τηλέφωνο και μου λέει 'μίλα με τον Νικολάι'. Και πήρα το τηλέφωνο και του είπα: 'Νίκι σε παρακαλώ, πες μου τι έχει γίνει με το παιδί. Πότε το έχεις δει εσύ τελευταία φορά' και ο Νίκι μου είπε: 'Πρέπει να είσαι πάρα πολύ δυνατή, ό, τι και αν έχει συμβεί εσύ πρέπει να είσαι δυνατή. Εγώ την τελευταία φορά που είδα το παιδί σου ήταν στις 9 Απριλίου' και μου έκλεισε το τηλέφωνο και δεν πρόλαβα να του πω τίποτε άλλο», λέει η μητέρα της Άννυ μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Ε!.

«Θεωρείτε ότι έχει συμμετοχή στο θάνατο της μικρής ο Νικολάι», ρώτησε η δημοσιογράφος τη μητέρα της 4χρονης και εκείνη απάντησε: «Την αλήθεια τώρα λέμε, ναι».

«Εγώ πιστεύω ότι το παιδί μου ζει. Εγώ αυτό πιστεύω, δεν ξέρω γιατί. Περιμένω κάθε μέρα το παιδί μου. Να μου πει κάποιος ότι το βρήκανε. Δεν μπορώ να πιστέψω όλο αυτό που έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος. Δεν μπορώ να το πιστέψω», είπε η μητέρα της μικρής.

Δείτε το βίντεο από το Ε!




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.