Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Τι θα μας έλεγαν τα μωρά αν μπορούσαν να μιλήσουν;

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τα νεογέννητα δεν μπορούν να μιλήσουν γι’ αυτό και κάνουν μεγάλες προσπάθειες να επικοινωνήσουν μαζί μας κοκκινίζοντας ολόκληρα, κλαίγοντας και ουρλιάζοντας.

Μετά λοιπόν από κάποιους μήνες εντατικής παρατήρησης σας παρουσιάζουμε μια λίστα με φράσεις που θα μας έλεγαν τα μωρά αν μπορούσαν να μιλήσουν!

1. Δεν καταλαβαίνεις ότι θα κλαίω κάθε φορά που με βάζεις στην κούνια μου; Κράτα με στην αγκαλιά σου!

2. Δεν έχω τελειώσει ακόμα το δείπνο μου. Λίγο ακόμα μαμ παρακαλώ!

3. Ωχ, άντε πάλι αυτός ο κλόουν. Γεια σου φίλε, χαίρομαι που σε βλέπω, γίνε τώρα όμως καλό παιδί και φέρε μου τη μαμά μου!

4. Μάλλον πλάκα μου κάνετε; Τι ύπνος; Ταΐστε με διαφορετικά θα κλαίω όλο το βράδυ!

5. Τι γούτσου γούτσου καλέ και κου κου τσα; Τι σαχλαμάρες είναι αυτές που κάνετε; Μάλλον είστε μεθυσμένοι!

6. Δεν μου αρέσει να συμπεριφέρομαι σαν ντίβα αλλά η πάνα μου είναι βρεγμένη εδώ και πόση ώρα! Αλλάξτε με τώρα!

7. Σ’ ευχαριστώ τόσο πολύ μανούλα που μου άλλαξες την πάνα, το εκτιμώ πραγματικά. Τώρα μπορείς να με ξαναλλάξεις; Γιατί έκανα και κάτι άλλο αλλά ντρέπομαι να το πω…

8. Πω πω! Δεν μπορείτε να φτάσετε το τηλέφωνο επειδή με κρατάτε αγκαλιά και φοβάστε μην ξυπνήσω; Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σας! Zzzzzzzz.

9. Σας παρακαλώ, σταματήστε να μυρίζετε την πάνα μου μπροστά σε κόσμο! Δείξτε λίγο σεβασμό!

10. Χαχα! Τώρα πρέπει να με ξαναλλάξετε. Αυτή είναι η εκδίκηση μου επειδή τόση ώρα με μυρίζατε.

11. Ω Θεέ μου! Μαμά; Μαμά; Πού είσαι καλέ; Α, εδώ είσαι. Κρύφτηκες πίσω από το μαξιλάρι! Ευτυχώς, για μια στιγμή νόμιζα σε έχασα και ένιωσα τόσο… άντε πάλι! Μαμά; Μαμά; Μα γιατί γελάς; Εντάξει, το χειρότερο παιχνίδι που έχουμε παίξει ποτέ!

12. Νόμιζα ότι το ξεκαθαρίσαμε και δεν θα με κάνεις ξανά ρεζίλι σε κόσμο! Γιατί λοιπόν το συνεχίζεις και λες σε φίλους για το εξάνθημα που έβγαλα στο ποπουδάκι;

13. Πω πω, τι ωραίο γεύμα. Νομίζω ότι χόρτασα. Απλά θέλω να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας και να σε ευχαριστήσω για όλα τα γεύματα, το εκτιμώ πραγματικά γιατί νομίζω ότι είναι δύσκολο για σένα και… καλά θα στα πω άλλη ώρα. Σαν να πείνασα πάλι!

14. Χαχαχα, πολύ αστείο! Εντάξει, συγνώμη, μάλλον έπρεπε να σε προειδοποιήσω ότι μπαίνει ο ταχυδρόμος την ώρα που με τάιζες. Οκ ήταν λάθος μου.

15. Το κουδούνι ήταν αυτό; Πάλι κόσμο θα έχουμε; Μα καλά πόσοι επισκέπτες θα με καλωσορίσουν πια; Τουλάχιστον θα φάω στην ώρα μου;

16. Ουπς, συγγνώμη! Μόλις λέρωσα τη μπανιέρα!

17. Θέλω κι άλλο γάλα!

18. Συγνώμη για τον εμετό που έκανα πάνω σου μπαμπά! Ποιος σου είπε όμως να με κάνεις αεροπλανάκι; Μόλις έφαγα!


Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.