Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Ισπανική τράπεζα δεν έδινε pin σε Βρετανό επειδή ζει στην Ελλάδα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πολύ επικίνδυνη θεωρεί την Ελλάδα η ισπανική τράπεζα Santander που αρνείται να προμηθεύσει με νέο pin έναν Βρετανό που ζει στη Μεσσηνία.

"Διατηρώ λογαριασμό στην Santander και τον Δεκέμβριο ζήτησα να λάβω νέο pin, για τις διαδικτυακές συναλλαγές μου. "Κανένα πρόβλημα", απάντησε η τράπεζα, "Θα σας αποσταλεί ταχυδρομικώς σύντομα". Μετά από συνεχή τηλεφωνήματα μου είπαν τελικά ότι δεν θα μου στείλουν το νέο pin, γιατί η Ελλάδα θεωρείται πολύ επικίνδυνη. Επίσης, αρνήθηκαν να μου δώσουν το pin, στην περίπτωση που επισκεπτόμουν ένα υποκατάστημα στη Βρετανία" αναφέρει σε επιστολή που έστειλε στον Guardian για να καταγγείλει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

"Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου από την Ελλάδα, να ελέγξω τις δηλώσεις μου και τις πάγιες εντολές μου, ή να μεταφέρω χρήματα. Η σύζυγός μου βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με τη χρεωστική της κάρτα, για την οποία επίσης αρνήθηκαν να της δώσουν αριθμό pin. Μπορεί να με αποκλείσει μία τράπεζα με αυτό τον τρόπο;" προσθέτει.

Η δημοσιογράφος της εφημερίδας Anna Tims επικοινώνησε με την τράπεζα, οι υπεύθυνοι της οποίας αρχικά ήταν απρόθυμοι να απαντήσουν. Όταν πιέσαμε, η τράπεζα απάντησε ότι οι πελάτες που ζουν στο εξωτερικό μπορούν να πάρουν το pin τους από κάποιο υποκατάσταση στη Βρετανία, παρότι αυτό το αρνήθηκαν στον συγκεκριμένο πελάτη τους, σημειώνει στο άρθρο της.

Η δημοσιογράφος Anna Tims επικοινώνησε μια ακόμα φορά, οπότε και η τράπεζα απάντησε ότι δεν επιτρέπεται να σταλεί το pin στον Βρετανό επειδή η διεύθυνση που είχε ζητήσει να του σταλεί ήταν ήταν διαφορετική από εκείνη την οποία είχε καταχωρήσει στην καρτέλα του η τράπεζα .

Με την τράπεζα επικοινώνησε και η Υπηρεσία Οικονομικής Διαμεσολάβησης, στην οποία η τράπεζα απάντησε - όπως αναφέρει ο Guardian - με τον ίδιο ακριβώς τρόπου είχε απαντήσει στον πελάτη της, ότι δηλαδή η Ελλάδα είναι χώρα υψηλού κινδύνου για να δοθούν στοιχεία ασφαλείας.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, σύμφωνα με την υπηρεσία, οι τράπεζες έχουν τη δικαίωμα να αποφασίζουν ποιες χώρες θεωρούν επικίνδυνες, αλλά κατάφερε να πείσει τη Santander να κάνει μια εξαίρεση επιτρέψει στο συγκεκριμένο πελάτη να παραλάβει το pin του αυτοπροσώπως από υποκατάστημα, μαζί με αποζημίωση 50 λιρών. Μετά από την επιμονή της δημοσιογράφου τελικά όμως η τράπεζα πείστηκε να κάνει μία εξαίρεση και να στείλει ταχυδρομικά το pin στον συγκεκριμένο άνδρα, εξαιτίας της ταλαιπωρίας που υπέστη.

"Η τράπεζα μου είπε ότι τελικά το πρόβλημα ήταν... η διεύθυνση. Ρώτησα εάν σε αυτή την περίπτωση μπορεί να στείλουν το pin ταχυδρομικά. Εξαιτίας της "κακής εμπειρίας του πελάτη", απάντησαν, θα κάνουμε μια εξαίρεση και θα το στείλουμε..." καταλήγει η δημοσιογράφος στο άρθρο της.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.