Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

24 λόγια που κάνουν έξαλλη κάθε γυναίκα!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μία φράση είναι αρκετή για να μετατρέψει ένα καλό πρώτο ραντεβού σε εφιάλτη. Οι αναγνώστες μοιράζονται τις φράσεις που θα τους αποτρέψουν απ' το να βγουν και δεύτερο ραντεβού με κάποιον και εμείς μαζέψαμε τις 24 καλύτερες.

1. Έψαξα το προφίλ σου στο Facebook .

2. «Είναι λογικό οι γυναίκες να πληρώνονται με λιγότερα χρήματα».

3. «Δεν συμπαθώ τα παιδιά».

4. «Μου θυμίζεις τον μπαμπά μου» (αντίστοιχα για τους άντρες «μου θυμίζεις τη μαμά μου»)

5. «Φαίνεται ότι σου αρέσει το καλό φαγητό τρως πολύ».

6. Οποιαδήποτε χρήση της λέξης «γκόμενα»

7. «Ας μιλήσουμε για τον Θεό»

8. «Δεν μου αρέσουν τα σκυλιά».

9. «Διαβάζω βιβλία μυστηρίου γιατί με εξιτάρουν οι φόνοι».

10. «Η προηγούμενή μου σχέση (ή γάμος) έληξε άδοξα λόγω του πρώην μου».

11. «Τα παιδιά μας θα είναι πολύ όμορφα».

12. «Ζω με τη μητέρα μου, αν κάνουμε ησυχία μπορούμε να πάμε και σπίτι μου».

13. «Τρώω συνέχεια Junk food».

14. «Θέλεις να δεις φωτογραφίες από τη συλλογή μου με ταριχευμένα ζώα;»

15. «Συνήθως δεν βγαίνω με έγχρωμες γυναίκες».

16. «Θα πληρώσουμε μισά- μισά».

17. «Και τότε είπε ο υπεύθυνος αναστολής μου...»

18. «Να βγάλουμε μία selfie».

19. «Δεν με ελκύεις καθόλου σεξουαλικά».

20. «Δεν τα μπορώ τα όπλα... προτιμώ τα μαχαίρια».

21. «Ο άντρας μου θα γυρίσει σε λίγο σπίτι».

22. «Δεν μου αρέσουν τα κοντά μαλλιά σε γυναίκες» (και έχει κοντά μαλλιά).

23. «Πόσα βγάζεις;»

24. «Δεν βλέπω να προχωράει».


Πηγή: http://www.boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.