Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Κουράκης: Το ζήτημα των διορισμών είναι αρκετά περίπλοκο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Πρέπει να αντιστοιχεί στις προσδοκίες και στους κόπους των εκπαιδευτικών».

«Ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα και γι’ αυτόν τον λόγο προτεραιότητα της νέας πολιτικής ηγεσίας είναι η επεξεργασία ενός συστήματος διορισμού που θα αντιστοιχεί στις προσδοκίες και στους κόπους των εκπαιδευτικών».

Τα παραπάνω αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση στη Βουλή μετά από σχετική ερώτηση, ενώ επισημαίνει πως το ζήτημα είναι αρκετά περίπλοκο. Το υπουργείο λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους απαραίτητους παράγοντες επεξεργάζεται με δέουσα προσοχή το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών, το οποίο θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.

Όπως έχει γράψει το newsbeast.gr το υπουργείο προχωρά στη σύσταση επιτροπής για τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών καθώς πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας, μετά και την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, είναι να εφαρμοστεί ένα νέο σύστημα διορισμού ώστε να αποφευχθούν προσφυγές.

Η επιτροπή αναμένεται να συνεδριάσει τις επόμενες μέρες ώστε να καταλήξει σε μια πρόταση για τους περίπου 2.500 διορισμούς για το επόμενο σχολικό έτος.

Όπως έχουμε γράψει για το σύστημα διορισμών η ΟΛΜΕ έχει προτείνει να προταχθούν οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ του 2008 καθώς και οι εκπαιδευτικοί που έχουν απομείνει στους πίνακες της 24μηνης και 30μηνης προϋπηρεσίας και οι υπόλοιποι διορισμοί να γίνουν με βάση τη συνολική προϋπηρεσία των αναπληρωτών.

Ο Πρόεδρος της ΔΟΕ δήλωσε κατά το παρελθόν στο newsbeast.gr ότι η Διδασκαλική Ομοσπονδία μένει σταθερή στη θέση της για τον τρόπο των διορισμών. «Πιστεύουμε ότι πρέπει να μείνει το 60-40» δήλωσε ο κ. Κικινής υπογραμμίζοντας ότι ένα σύστημα τύπου ΑΣΕΠ όπου εκτός του βασικού πτυχίου θα προσμετρούνται και διάφορα άλλα όπως μεταπτυχιακά και κοινωνικά κριτήρια θα μας βρει απόλυτα αντίθετους. Σχετικά με την απόφαση του ΣτΕ που δημιουργεί νέα δεδομένα ο κ. Κικινής μας ανέφερε ότι μπορεί να βρεθεί νομική λύση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.