Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Είναι εκατομμυριούχος αλλά ζει σε... φορτηγάκι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ζει σε φορτηγάκι παρότι είναι εκατομμυριούχος. Ο λόγος για τον 21χρονο Ντάνιελ Νόρις, από τα μεγαλύτερα ταλέντα του αμερικανικού μπέιζμπολ, ο οποίος ζει σε ένα βανάκι του 1978 αξίας 10.000 δολαρίων στο πάρκινγκ ενός πολυκαταστήματος στην Φλόριντα.





Το 2011 έλαβε μπόνους 2 εκατομμύρια δολάρια για την υπογραφή με τους "Toronto Blue Jays". Με αυτό το ποσό το μόνο που αγόρασε ήταν ένα T-shirt 14 δολαρίων και στη συνέχεια το... φορτηγάκι. Μέσα σε αυτό μαγειρεύει, φτιάχνει τον καφέ του, κοιμάται, γράφει το ημερολόγιό του, την ώρα που συμπαίκτες του γυρίζουν από το ένα κοσμικό πάρτι στο άλλο.

Χαρακτηριστικό της εναλλακτικής ζωής που ζει ο Νόρις είναι ότι ξυρίζεται με... τσεκούρι.



"Δεν πρόκειται να αλλάξω αυτό που είμαι μόνο και μόνο επειδή οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι περίεργος. Ο μόνος τρόπος να έχουν μια καλή σεζόν είναι να είμαι ευτυχισμένος και ισορροπημένος και να συνεχίσω να είμαι ο εαυτός μου. Μπορεί να είμαι αντισυμβατικός, αλλά για να αισθάνομαι καλά στη ζωή μου πρέπει να υπάρχει κάποια περιπέτεια" δήλωσε πρόσφατα ο Νόρις μιλώντας στο αθλητικό site ESPN.






Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.