Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Το μήλο έπεσε κάτω από την μηλιά!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να μας προκαλούν έκπληξη τα μωρά που μοιάζουν στους γονείς τους, αφού αυτό είναι και το φυσιολογικό.

Μερικές φορές όμως η ομοιότητά τους είναι τόσο εκπληκτική που εντυπωσιάζει! Η Huffington Post ζήτησε από τους αναγνώστες τους να στείλουν φωτογραφίες με τα παιδιά τους και την αντίστοιχη δική τους. Θα μείνετε άφωνοι από την ομοιότητα!


Ο άντρας μου και η κόρη μου 


Ο γιος μου στα αριστερά και στα δεξιά εγώ. Και οι δύο περίπου στην ηλικία των 1,5 ετών.


Εγώ στα αριστερά και η κόρη μου στα δεξιά.


Ο σύζυγός μου και ο γιος μας μόλις 5 μηνών!


Ο γιος μου στα αριστερά όταν ήταν 5 μηνών και εγώ στα δεξιά.



1984 VS 2014. Η κόρη μου κι εγώ στην ηλικία των 8 ετών.



Φωτογραφία δική μου όταν ήμουν νεογέννητο και η κόρη μου όταν ήταν μόλις 10 ημερών!


Ο γιος μου 16 ετών και ο άντρας μου όταν ήταν 16.


Ο άντρας μου και η κόρη μας.


Μαμά και κόρη


Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.