Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

«Οι λόγοι για τους οποίους ζητώ συγνώμη από το μωρό μου»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Όταν έκανα το πρώτο μου μωρό έχασα το χιούμορ μου. Στην πραγματικότητα δεν έκανα τίποτα άλλο από το να κλαίω, να ξεσπάω στον σύζυγό μου και να αντιμετωπίζω τους πάντες με δυσπιστία.

Μετά από μερικούς μήνες κατάλαβα ότι είχα χάσει τον εαυτό μου. Κι ενώ λοιπόν μια μέρα θήλαζα για εκατομμυριοστή φορά, σκέφτηκα ότι μακάρι να τελειώσει γρήγορα το μωρό ώστε να μπορέσω να απολαύσω με την ησυχία μου ένα ποτήρι κρασί. Και τότε με πιάσανε κάτι γέλια και δεν μπορούσα με τίποτα να σταματήσω!

Ένιωσα όμως αμέσως την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη από το μωρό μου. Σκέφτηκα λοιπόν να αποτυπώσω σε χαρτί τους λόγους για τους οποίους θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από το μωρό μου. Έτσι βγήκε αυτός ο κατάλογος.»

Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω φωτογραφίες και θα διαπιστώσετε πως η Sarah Showfety είναι μια μαμά με μπόλικη δόση χιούμορ.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη που σου είπα ότι έχει δημητριακά εκεί μέσα. Το έκανα για να έχω δύο λεπτά ησυχίας.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη αλλά δεν μπορείς να πάρεις το κρασί από αυτό το ψυγείο. Τώρα μπορείς να καταλάβεις πώς νιώθει η μανούλα κάθε μέρα τις ώρες μεταξύ του μεσημεριανού και του δείπνου.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη που σου είπα ότι μοιάζεις με τον Ηannibal lecter, σήμερα.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη που σε άφησα με τον μπαμπά στο σπίτι την ημέρα που φάγαμε καυτερά.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη που σε βάζω να με αγκαλιάζεις κάθε μέρα.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη αλλά δεν θα κάτσω να ψάξω που μπορεί να άφησες το χαμένο καλτσάκι σου. Αυτά τα ζευγάρια πάνε για πέταμα πια.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη για την λεκάνη που είναι τόσο καιρό εδώ πέρα και έχεις αρχίσει να πιστεύεις ότι είναι η ντουλάπα σου.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη που άφησα τόση ώρα αυτή την σακούλα στην πόρτα και την χρησιμοποίησες για παγκάκι.


Αγαπητό μου μωρό: Συγνώμη συγνώμη που ξέχασα τι φόραγα όταν σε έντυνα σήμερα το πρωί.



Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.