Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

«Ανεπιθύμητος ο Στέρλινγκ»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Μάτζικ Τζόνσον πέρασε στην αντεπίθεση.

Δεν άφησε ο Μάτζικ Τζόνσον αναπάντητα όσα του καταλόγισε ο Ντόναλντ Στέρλινγκ χαρακτηρίζοντάς τον κακό πρότυπο. Ο θρύλος του ΝΒΑ πέρασε στην αντεπίθεση κατά του ιδιοκτήτη των Κλίπερς σε συνέντευξή του στο CNN.

«Είναι ενοχλητικά όσα είπε. Φαίνεται να ζει στη λίθινη εποχή με τις απόψεις που έχει και είναι απορίας άξιο για έναν άνθρωπο που έχει δημιουργήσει τέτοια περιουσία. Όταν βγαίνεις να μιλήσεις, πρέπει τουλάχιστον να ξέρεις τι ισχύει. Δεν έχω AIDS, είμαι φορέας του HIV. Ζω με αυτόν εδώ και 22 χρόνια. Όταν το έμαθα βγήκα και το ανακοίνωσα σαν άνδρας, αναγνώρισα το λάθος μου και ελπίζω να βοήθησα αρκετό κόσμο. Αν θεωρεί πως δεν είμαι καλό πρότυπο για τους νέους, αυτή είναι η δική του άποψη. Εγώ ξέρω καλά τι έχω κάνει για την αμερικανική κοινωνία και τον κόσμο. Μέσω του ιδρύματός μου έχουμε βοηθήσει πολλά παιδιά να πάνε στο κολέγιο και να δημιουργήσουμε πολλές θέσεις εργασίας. Είμαι περήφανος για το έργο μου. Όσα είπε ο Στέρλινγκ για μένα είναι θλιβερά, φαίνεται πως δεν είχε διαβάσει καλά το μάθημά του», δήλωσε ο Μάτζικ.

«Είναι ένας άνθρωπος αναστατωμένος και προσπαθεί να πιαστεί από κάπου για να σώσει την ομάδα του και να την κρατήσει. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Το συμβούλιο των ιδιοκτητών του ΝΒΑ πρέπει να κάνει τη δουλειά του. Ο κομισάριος, Άνταμ Σίλβερ, έπραξε πολύ σωστά και του επέβαλε δια βίου αποκλεισμό. Τώρα πρέπει να κάνουν το ίδιο και οι ιδιοκτήτες. Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως δεν είναι ευπρόσδεκτος πλέον στο ΝΒΑ. Κανείς δεν θα τον δεχόταν πίσω, ούτε οι παίκτες, ούτε οι φίλαθλοι, ούτε οι χορηγοί και τρέφει αυταπάτες αν πιστεύει κάτι τέτοιο. Ακόμη και τώρα δεν έχει ζητήσει συγγνώμη σε μένα ή στις μειονότητες που προσέβαλε», πρόσθεσε.

Όσο για το αν ενδιαφέρεται για την αγορά των Κλίπερς με τον επιχειρηματικό όμιλο με τον οποίο απέκτησαν τους Λος Άντζελες Ντότζερς, δεν το απέκλεισε αλλά τόνισε πως θα προτιμούσε να μπορούσε να αγοράσει τους Λέικερς.




Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.