Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Μια οικογένεια με εν ζωή μέλη από 6 γενεές

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Από 95 χρονών έως μόλις ενός μήνα.
Η οικογένεια Rasmussen στη Γιούτα των ΗΠΑ καλωσόρισε πριν από ένα μήνα στον κόσμο το νέο της μέλος.

Ο μικρός Krew Alexander Woodland, που γεννήθηκε την 1η Αυγούστου, ανήκει στην έκτη γενιά της οικογένειας, ενώ το ιδιαίτερο της υπόθεσης είναι ότι υπάρχουν εν ζωή μέλη και των έξι γενεών.

Η μεγαλύτερη είναι ηλικίας 95 ετών και ο μικρότερος είναι ο νεογέννητος Krew.

«Μετά τη γέννηση του γιου μου ήθελα να βγάλουμε μια αναμνηστική φωτογραφία όλοι μαζί... και οι έξι γενεές. Νιώθω τόσο ευλογημένη που έχουμε τόσες πολλές γιαγιάδες και παππούδες ζωντανούς» είπε η μητέρα του μικρού Haylee στην Daily Herald.



Η προ, προ, προ, προγιαγιά του Krew, η Ruth Rasmussen γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 1918. Μαζί με τον άντρα της απέκτησαν τρία παιδιά, ένα από τα οποία ήταν η κόρη της Vivian.



Η Vivian Jensen Schramm γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1936. Παντρεύτηκε και έκανε έξι παιδιά. «Έχω τόσο όμορφες αναμνήσεις και είμαι ευλογημένη που έχω ακόμη τη μητέρα μου, παρότι είμαι 77 χρονών» είπε η ίδια.



Η Jannette Jensen Boone, είναι μία από τις κόρες της Vivian. Εκείνη απέκτησε τέσσερις γιους.

«Η οικογένεια σημαίνει τα πάντα για εμάς» είπε με τη σειρά της στο δίκτυο Fox 13News.

Ο μεγαλύτερος γιος της, Jared, απέκτησε με τη σύζυγό του μια κόρη. Η Haylee γεννήθηκε το Μάιο του 1994 και ήταν η 5η γενιά της οικογένειας.



Κι ενώ για τους περισσότερους η ιστορία τους ακούγεται πολύ ιδιαίτερη και ασυνήθιστη, σύμφωνα με τα ρεκόρ Γκίνες έχουν υπάρξει ταυτόχρονα και επτά γενεές σε μια οικογένεια με εν ζωή μέλη από όλες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.