Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Δέχεται απειλές κατά της ζωής του… για το μουστάκι του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Εξτρεμιστές ισλαμιστές τον απήγαγαν για ένα μήνα και τον άφησαν όταν ξυρίστηκε.

Ένας άντρας από το Πακιστάν δέχεται απειλές κατά της ζωής του και κρύβεται εξαιτίας του… μουστακιού του που ξεπερνάει σε μήκος τα 70 εκατοστά!

Εξτρεμιστές ισλαμιστές εξαγριώθηκαν τόσο με την εξωτερική εμφάνιση του Malik Amir Mohammad Khan Afridi, που όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, τον απήγαγαν και τον κράτησαν σε μια σπηλιά για ένα μήνα, μέχρι που ξυρίστηκε.

Παρά την κακή εμπειρία του με τους ισλαμιστές για τα «πολύτιμα» μουστάκια του, καθώς για τον ίδιο συμβολίζουν την αρρενωπότητα και την ευημερία του- ο πατέρας 10 παιδιών από τη Peshawar του Πακιστάν… τα μεγάλωσε και πάλι, αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής MailOnline.



«Δε μου αρέσει το κάπνισμα. Δεν μου αρέσει ο καπνός ή το αλκοόλ. Τα μουστάκια μου όμως είναι αυτό που έχω επιλέξει στη ζωή μου. Θα μπορούσα να στερηθώ μέχρι και το φαγητό, όχι όμως τα μουστάκια μου. Είναι η ζωή μου όλη, δεν είναι μέρος της ζωής μου, αλλά ολόκληρη η ζωή μου. Οι άνθρωποι με σέβονται. Είναι η ταυτότητά μου» λέει ο ίδιος.



Ξεκίνησε να τα μεγαλώνει όταν ήταν 22 ετών. Τώρα περνάει 30 λεπτά κάθε μέρα φροντίζοντάς τα. Κάθε μήνα ξοδεύει 116 ευρώ για λάδι καρύδας και σαπούνι που χρησιμοποιεί για να τα συντηρεί.



Παρά το μεγάλο κόστος, τις θανατικές απειλές, το συνεχή φόβο επιθέσεων και το γεγονός ότι κρύβεται για αρκετό καιρό μακριά από την οικογένειά του, υποστηρίζει ότι «αξίζει ο κόπος».



«Νιώθω χαρούμενος. Όταν είναι σαν όλων των άλλων, κανείς δε με προσέχει. Συνήθισα την προσοχή και μου αρέσει» πρόσθεσε.



Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.