Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Τούρκος σκότωσε το γιο του επειδή ήταν ομοφυλόφιλος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ήθελε με αυτό τον τρόπο να τον θεραπεύσει.
Σε εξέλιξη βρίσκεται στην Τουρκία η εκδίκαση της σοκαριστικής υπόθεσης δολοφονίας ενός 17χρονου από τον πατέρα του λόγω των σεξουαλικών του προτιμήσεων.

Το κατηγορητήριο αναφέρει πως ο νεαρός ξυλοκοπήθηκε άγρια και μετά πυροβολήθηκε στο κεφάλι, πριν το σώμα του πεταχτεί στο πλάι του δρόμου, κοντά σε ένα νοσοκομείο.

Ο πατέρας του ομολόγησε ότι σκότωσε το γιο του, αλλά αρνήθηκε ότι η πράξη του συνδεόταν με τις σεξουαλικές προτιμήσεις του 17χρονου από το Ντιγιάρμπακιρ.

«Ηθελα να μιλήσουμε στο αυτοκίνητο. Τον ρώτησα ποιο είναι το πρόβλημά του. Αρχισε να με προσβάλει. Με άρπαξε από το λαιμό και με χτύπησε με γροθιά. Εγώ τον χτύπησα με τη λαβή του όπλου. Τότε ήταν που το όπλο εκπυρσοκρότησε», υποστήριξε ο πατέρας στο δικαστήριο προσθέτοντας ότι στόχος του ήταν να τον γιατρέψει.

Προσπάθησε μάλιστα να απαλλάξει τους άλλους δύο κατηγορούμενους, δηλαδή, τη μητέρα και τον θείο του άτυχου νεαρού αρνούμενος ότι είχαν οποιαδήποτε εμπλοκή στην υπόθεση.

Ωστόσο, η κατάθεση του μικρότερου αδερφού του θύματος αποκάλυψε την φρικιαστική πραγματικότητα. «Ο θείος μου είπε "θα τον σκοτώσω εγώ και θα πάρεις πάνω το έγκλημα εσύ. Θα τον πετάξουμε στον δρόμο" αλλά εγώ αρνήθηκα», κατέθεσε σύμφωνα με όσα αναφέρει η εφημερίδα Χουριέτ και συνέχισε: «Το βράδυ ενώ τρώγαμε είπε στον πατέρα μου" θα του τινάξεις τα μυαλά στον αέρα σήμερα, αλλιώς θα τινάξω εγώ τα δικά σου μυαλά στον αέρα αύριο"».

Το ίδιο βράδυ, πατέρας και θείος συνέχισαν την αναζήτηση. Ο μικρός αδερφός πήρε τηλέφωνο έναν φίλο του θύματος, έμαθε πού βρισκόταν και ειδοποίησε τον πατέρα του. «Ξύπνησα το πρωί όταν ήρθε η αστυνομία. Τα πατάκια του αυτοκινήτου μας τα είχε πλύνει κάποιος και στέγνωναν κρεμασμένα έξω», προσέθεσε.

Το χειρότερο είναι ότι η μητέρα του δολοφονηθέντος προσπάθησε να βγάλει τρελό το άλλο της παιδί που είπε την αλήθεια, προκειμένου να γλιτώσει η ίδια και στη συνέχεια της δίκης επιτέθηκε στους εκπροσώπους του Τύπου λέγοντας ότι «εάν ήταν ομοφυλόφιλος, θα τον είχα σκοτώσει εγώ με τα ίδια μου τα χέρια. Μας ατιμώσατε». Οι εισαγγελικές αρχές πρότειναν κατά την αρχή της εκδίκασης τη θανατική ποινή και για τους τρεις κατηγορούμενους.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.