Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Καταγγελία: Γερμανία καλεί ξανά ΙΚΑ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η συνταξιούχος Μαρία Ζέμου, η οποία ζει μόνιμα στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στη Γερμανία, καταγγέλλει στο enikos.gr ότι αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα με την καταβολή της σύνταξής της.

Η κ. Ζέμου καταγγέλλει ότι το ΙΚΑ καθυστερεί επανειλημμένα να καταβάλει τη σύνταξή της με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδά της.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι μέχρι και σήμερα, Τετάρτη 3 Απριλίου, δεν της έχει καταβληθεί η σύνταξη του Φεβρουαρίου, ενώ όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Το enikos.gr είχε δημοσιεύσει μάλιστα σχετική επιστολή της κ. Ζέμου στις 24 Οκτωβρίου του 2012, όταν αντιμετώπισε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

«Δεν έχω λάβει ακόμη την σύνταξη του Φεβρουαρίου, παρ όλες τις διαβεβαιώσεις ότι θα λαμβάνω τα χρήματά μου εντός του τρέχοντος μηνός κάθε φορά. Αναγκάζομαι να το δημοσιοποιήσω διότι είναι αδύνατη κάθε επικοινωνία μαζί τους και δυστυχώς από την Γερμάνια δεν είναι εφικτό να πάω στο ΙΚΑ εγώ προσωπικά, παρ όλο που τις επιστολές προς το ΤΜΗΜΑ Γ τις κοινοποιώ και στην ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΚΑ. Συνεπώς η τελευταία μου ελπίδα για να είμαι εντάξει στις οικονομικές υποχρεώσεις μου είναι η δημοσιοποίηση του προβλήματος μου» αναφέρει η κ. Ζέμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.